Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور زائران راهیان نور در روستای هشمیز سنندج، باعث پیشرفت و آبادانی این منطقه خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم روستای کم‌برخوردار هشمیز واقع در 45 کیلومتری شهر سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛  رسیدگی به مسائل مطرح شده این روستا را جزو برنامه‌های دستور کار خواند و اظهار داشت: امیدوارم با آغاز با استقرار دولت جدید، زمینه تسریع در حل مشکلات روستانشینان بیش از پیش فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از مردم و اعضای روستای هشمیز خواست که مشکلاتشان را به صورت مکتوب ارائه داده تا از طریق مسئولان استانی، دغدغه‌های این مردم پیگیری و رفع شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه این سفرها به‌خاطر شناسایی و بررسی مشکلات از نزدیک است، تصریح کرد: بنده در سفرهای استانی و شهرستان هیچ‌گونه قول خلاف واقع به مردم نداده و نخواهم داد بلکه مشکلات را منعکس و پیگیری خواهم کرد و یقیناً به حرمت خون و یادمان شهیده ناهید فاتحی کرجو در این روستا، تغییر و تحولاتی در روستا ایجاد خواهد شد.

مشارکت 26میلیون نفر در راهیان نور مجازی؛ گردشگری ایرانی اسلامی در کشور راه‌اندازی می‌شوداثرگذاری کرونا در راهیان نور/ظرفیت 75 هزار خادم شهید، یک جریان بزرگ فرهنگی است

وی با تأکید بر اینکه خود مردم نیز در حل مشکلات روستا، مسئولان را همراهی کنند، گفت: فراهم کردن زیرساخت‌ها برای حضور زائران راهیان نور در این روستا، باعث پیشرفت و آبادانی این منطقه خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با بیان اینکه آینده درخشانی در انتظار روستای هشمیز است، اظهار کرد: بخشی از مشکلات هچون راه روستایی و زمین ورزشی این روستا قابل حل بوده اما نیازمند اراده مسئولان و مردم روستاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان همچنین در این بازدید، در منزل چندین نفر از ساکنان این روستا حضور یافت و با آنان در فضایی صمیمی به گفت‌وگو نشست. 

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی بعدازظهر شنبه در حاشیه یادواره شهدای روحانی در بهشهر با بیان اینکه هر اقتداری که وجود دارد به برکت خون شهیدان است، گفت: اقتدار رهبر و امت ما نیز به برکت شهدا است.

وی‌گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانیت نشان دهنده این است که روحانیت فقط در بیان مدافع دین نیست و برای دین جان و مال خود را نیز فدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اظهار اینکه روحانیت نشان داده که در تمامی عرصه‌ها برای دفاع از دین خود آمادگی دارد و جان فدا می‌کند، به نقش روحانیت در دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: روحانیت در این دوران هم رزمنده بود هم رزمنده پرور و پشتیبان بودند و رزمنده‌ها بیش از آنکه به ما نگاه کنند به عمل ما نگاه می‌کنند.

وی‌گفت: برگزاری یادمان و کنگره شهدا فقط تکریم شهیدان نیست بلکه ادامه راه و موفقیت‌های ما همگی به برکت شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: اگر امروز رهبر ما با قدرت بر دشمن می‌خروشد و رزمندگان ما با قدرت بر سر دشمن می‌کوبند و عزت و اقتدار ما به برکت خون شهیدان است.

آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حضور روحانیت در دفاع مقدس مایه دلگرمی رزمندگان بوده است، گفت: تبلیغات فرهنگی روحانیان در جبهبه‌های رزم به عنوان رزمنده و جنگنده حضور داشتند برای ارتقای معنویت و روحیه دادن به رزمندگان بسیار مفید و مؤثر بوده است.

یوسف نوری استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه روحانیت در دوران دفاع مقدس به عنوان رزمنده و تقویت کننده ایمان معنویت فعالیت می‌کردند گفت: بر پایه شهدا نوعی جهاد است و تکریم و تعظیم مقام شامخ شهدا به ویژه علما و روحانیون برای ما و جامعه سازنده است.

کد خبر 6096497

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر