Web Analytics Made Easy - Statcounter

موضوعی که در سال های اخیر بارها شاهد آن بوده ایم که هم زمان با انتشار این ویدئوها، افکار عمومی جریحه دار شده و برخوردهایی هم با سازندگان آن صورت گرفته است.

به گزارش رکنا، درست همانند کلیپ تبلیغاتی یکی از آزمایشگاه های شهر مشهد که با محتوایی خارج از عرف جامعه و به دور از موازین شرعی از سوی افرادی تولید و به سرعت در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محتوای غیر اسلامی که پس از انتشار در شبکه های اجتماعی موجب واکنش تند بسیاری از کاربران فضای مجازی خصوصا شهروندان مشهدی شد و خیلی زود این موضوع هدف بررسی دستگاه قضایی قرار گرفت.

برخورد قضایی با تولیدکنندگان کلیپ غیراخلاقی در مشهد

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت مشهد روز گذشته درباره انتشار این کلیپ تبلیغاتی جنجالی گفت: افرادی که در زمینه تهیه و تولید محتوای تبلیغاتی در فضای مجازی فعالیت دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورت تهیه و انتشار ویدئوهای تبلیغاتی نظیر این کلیپ و یا محتوایی با مضمون غیراخلاقی و خلاف عفت، مرجع قضایی وارد عمل شده و با عاملان تهیه، انتشار و سفارش این نوع ویدئوها در چهارچوب قانون برخورد می کند.

به گفته قاضی، فرزاد بهشتی، از اولین لحظه بارگذاری این ویدئوی جنجالی که مربوط به یک مرکز آزمایشگاهی است با دستور دادستان، قضات این دادسرا به موضوع ورود پیدا کردند. این مقام قضایی تأکید کرد: کاربران و فعالان فضای مجازی توجه داشته باشند که هرگونه هنجارشکنی در بستر فضای مجازی بدون پاسخ قانونی باقی نمی ماند و دستگاه قضایی با هرگونه اقدامی که موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه بشود قاطعانه برخورد خواهد کرد.

عوامل تولیدکننده ویدئو جنجالی ممنوع از خروج شدند

قاضی رسیدگی کننده به این گونه پرونده ها نیز در توضیح دیگر ابعاد این کلیپ تبلیغاتی، بیان کرد: پیرو دستور سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه هفت مشهد (ویژه رسیدگی به جرائم فضای مجازی) رسیدگی به این پرونده ویژه در دستور کار قرار گرفت.

قاضی واحدیان عظیمی ادامه داد: این کلیپ که در یکی از آزمایشگاه های مشهد از چندی پیش تولید شده بود، در روزهای اخیر در فضای مجازی منتشر و مورد بازدید بالایی قرار گرفت. با آغاز تحقیقات این پرونده بلافاصله سفارش دهنده و حامی ساخت این محتوای جنجالی شناسایی و به دادسرا احضار شدند و هدف تحقیقات قضایی قرار گرفتند.

هم زمان با تحقیقات پرونده مجموعه ای که در آن، این ویدئو تهیه و تولید شده بود به صورت موقت تعطیل و پلمب شد. تا پایان تحقیقات مقدماتی پرونده نیز قرار تأمین کیفری مناسب برای متخلفان صادر شد و پیگیری های این پرونده همچنان ادامه دارد.

بنا بر اعلام این مقام قضایی، شناسایی و برخورد قانونی با دیگر عوامل دخیل در تهیه این ویدئوی کوتاه همچون بازیگران، تهیه کننده و کارگردان در دستور کار دادسرا قرار گرفته و بررسی ها برای شناسایی و احضارشان ادامه دارد.

این مقام قضایی در ادامه گفت: در حال حاضر تهیه کننده و کارگردان این ویدئو ممنوع ازخروج شده و پرونده آن ها باز بوده و تحقیقات درباره آن ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلیپ تبلیغاتی اخبار حوادث مشهد غیراخلاقی کلیپ سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام بازار آزاد شاهرخ استخری علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند و همسرش علیرضا بیرانوند فوتبالیست بهاره رهنما و ریحانه پارسا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پخش سریال خبرساز و جنجالی ممنوع شد
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم