Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@07:13:07 GMT

پیکه: ما شانس قهرمانی نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۴۷۱۹

پیکه: ما شانس قهرمانی نیستیم

 به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را ناامید کننده آغاز کرد و در نوکمپ با سه گل برابر بایرن شکست خورد.

پیکه بعد از بازی گفت: این یک نتیجه بد بود. ما خودمان را گول نمی زنیم و باید اعتراف کرد که از شانس های قهرمانی نیستیم. تا قبل از گل نخست بایرن بازی پایاپای بود. گل دوم حریف کار ما را تمام کرد و بعد از آن ناامید کننده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: باید دید که در ادامه فصل چه اتفاقاتی خواهد افتاد. ما چند بازیکن غائب داریم. با بازگشت عثمان دمبله و آنسو فاتی شرایط بهتر خواهد شد. درست است که ما از شانس های قهرمانی نیستیم اما ممکن است که قهرمان شویم. در بسیاری از رقابت ها شانس قهرمانی نبوده ایم اما در نهایت قهرمان شده ایم و به همین خاطر باید تلاش کرد. به هر حال ما بارسلونا هستیم و ناامید نمی شویم.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!