Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@13:33:47 GMT

پرواز پهپادهای صهیونیستی برای یافتن دو اسیر فراری

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۴۷۳۶

پرواز پهپادهای صهیونیستی برای یافتن دو اسیر فراری

منابع محلی فلسطین از پرواز گسترده پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی «الناصره» برای برای یافتن دو اسیر فراری زندان «جلبوع» خبر دادند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی برای جستجو و یافتن دو اسیر فلسطینی فراری از زندان اسرائیلی «جلبوع»، پهپادهای خود در شهر الناصره واقع در شمال فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ را به صورت گسترده به پرواز درآورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: زخمی شدن ۲۲ نفر در درگیری‌های نابلس

همزمان، نظامیان اسرائیلی عملیات گسترده‌ای را در منطقه «جبل القفزه» در اطراف شهر الناصره برای یافتن دو اسیر فراری از زندان جلبوع آغاز کرده‌اند.

منابع محلی فلسطین می‌گویند که گشتی‌های اسرائیلی یک خودرو را در این منطقه که با سرعت بالایی در حرکت بوده، تحت تعقیب قرار دادند.

بیشتر بخوانید: فشای رسوایی جدید در ساختار امنیتی اسرائیل

پنج اسیر فلسطینی وابسته به جنبش جهاد اسلامی و یک اسیر دیگر وابسته به جنبش فتح که به حبس طولانی مدت محکوم بودند، ساعت یک بامداد روز دوشنبه (۱۵ شهریور) موفق شدند از زندان «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی که از مهم‌ترین زندان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود، فرار کنند.

اما چند روز بعد رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که چهار تن از شش اسیر فلسطینی که دوشنبه گذشته از زندان این رژیم فرار کردند، دستگیر شدند و اکنون قصد دستگیری دو اسیر فراری دیگر را دارند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان پهپادهای صهیونیستی جنبش جهاد اسلامی فلسطین دو اسیر فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است

به گزارش قدس آنلاین، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر در این باره اظهار داشت: ما تمایل به ایجاد یک کشور فلسطینی و از بین بردن این خشونت ۷۰ ساله علیه فلسطینی‌ها داریم.

وی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی به حمله زمینی به رفح نیز تاکید کرد: جامعه بین‌المللی راه حل نظامی در رفح را نمی‌پذیرد و چنین اقدامی منجر به ایجاد یک بحران انسانی در آنجا خواهد شد.

شکری افزود: پیشنهادی برای آتش بس در غزه روی میز است و منتظر تصمیم نهایی اسرائیل و حماس هستیم.

وی همچنین تاکید کرد:ما باید شروطی را وضع کنیم که منجر به مشارکت حماس در ایجاد کشور فلسطینی شود.

وزیر خارجه مصر همچنین خاطرنشان کرد: تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، طبق قوانین بین‌المللی دلیلی برای مقاومت وجود خواهد داشت.

مقامات رژیم صهیونیستی مدتی است که تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۶ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۶ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • شهادت ۳۴ فلسطینی در حملات امروز اشغالگران به نوار غزه
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • سابقه سیاه تشکیلات خودگردان از «انتفاضه فلسطین» تا «طوفان الاقصی»
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم