Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-27@16:02:29 GMT

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در دانشگاه های فارس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۴۸۷۲

اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس در دانشگاه های فارس

مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، برنامه‌های این تشکل برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان را تشریح کرد. به گزارش جنوب نیوز، مصطفی موسوی، گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و عمل به منویات امامین انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی متناسب با وضعیت فعلی کشور و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا به مناسبت هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان فارس به همت بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری سومین کنگره شهدای دانشجوی استان فارس، یادواره‌های شهدای دانشجو مرحله شهرستانی و دانشگاهی در دانشگاه‌های سراسر استان خبر داد و افزود: مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری دانشگاهیان تاریخ ساز (جایگزین راهیان نور سال گذشته) و قدردانی از جوانان نخبه هنری نیز در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موسوی، برگزاری دوره توانمند سازی خادم الشهدا و مسئولان اردویی و حفظ آثار بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، برگزاری سلسله جلسات و بیناری با حضور راویان و پژوهشگران دفاع مقدس را دیگر برنامه‌های مد نظر برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

او گفت: تولید محتوا و نشریات مانند نشریه محتوایی_ گفتمانی با موضوع دفاع مقدس، برپایی کافه سینما (اکران فیلم‌های دفاع مقدس)، دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا، شب شعر دانشجویی دفاع مقدس (معلمان حسینی)، برگزاری مسابقات هنری، عکاسی، نقاشی، مقاله و… در حوزه دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی (سلام بر ابراهیم، کتاب دا، بازخوانی میثاق نامه مکتب حاج قاسم، گام دوم انقلاب و…) از برنامه‌های دیگر هفته دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان فارس است.

موسوی با بیان اینکه وبینار تلاوت قرآن مجازی در راستای سومین کنگره شهدای دانشجو برگزار می‌شود، افزود: مراسم غبار روبی و دعا خوانی کنار قبور مطهر شهدای گمنام نیز در این هفته در دانشگاه‌ها اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگ سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از معرفی شهید شاخص سال دانشجویی در قالب‌های مختلف هنری و رسانه‌ای خبر داد و گفت: تولید محتوا با موضوع دفاع مقدس و شهدا و ارسال آنها از طریق پیام کوتاه و شبکه‌های اجتماعی به مخاطبان نیز در این ایام انجام می‌شود.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس در دانشگاه دانشگاه های استان بسیج دانشجویی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: برنامه های هفته ملی خلیج فارس از 31 فروردین با اجرای تاتر پرفورمنس در شهرستان بندرخمیر آغاز شده است.
اسماعیل جهانگیری افزود: جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس یکی ازمهم ترین برنامه های جشنواره ملی خلیج فارس است که با حضور 11 گروه موسیقی ملی از روز جمعه 7 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا روز یکشنبه 9 اردیبهشت در محل تالار آوینی بندرعباس میزبان علاقمندان به موسیقی است.
وی گفت: جشنواره ملی فیلمنامه نویسی خلیج فارس با موضوع خلیج فارس از دیگر برنامه های در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید؛  برگزاری همایش روز ملی خلیج فارس در بندر کنگ
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: برای شرکت در این جشنواره 81 اثر به دبیرخانه رسیده که از این شمار 9 اثر به بخش پایانی راه یافته است.
جهانگیری گفت: دبروز هم به مناسبت روز ملی خلیج فارس پرواز پاراگرایدر و پاراموتور با حضور30 ورزشکار در بوستان غدیر بندرعباس برگزار شد.
وی گفت: امروز بعداز ظهر نیز برنامه های فرهنگی و هنری در جزیره هرمز برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: جشنواره تولیدات فرهنگی و اختراعات با موضوع خلیج فارس در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه پیام نور در حال برگزاری است.
جهانگیری افزود: اختتامیه جشنواره ملی خلیج فارس روز دوشنبه 10 اردیبهشت با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار می شود.
وی گفت: در این جشنوراه از برگزیدگان جشنواره های ملی موسیقی و فیلنمامه نویسی تجلیل می شود.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان افزود: روز اختتامیه از دو کتاب تیشیرا از نویسنده پرتغالی با موضوع خلیج فارس و سفرنامه هرمز پدر، رونمایی می شود. 

دیگر خبرها

  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • فیلم| کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی در حمایت از غزه است؟
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی