Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارگردان سینما گفت: در ۸ سالی که گذشت هیچ استقبالی از سوی مسئولان جشنواره فیلم فجر نسبت به فیلم‌های فرهنگی و اخلاقی ندیدیم، بیشتر توجه این دوستان طی هشت سال گذشته به فیلم‌های بازاری بود، البته امید داریم که در دولت جدید به فیلم‌های فرهنگی و اخلاقی بها داده شود.

علی قوی تن در گفت‌وگو با میزان پیرامون جدیدترین اثر سینمایی خود گفت: فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» حدود اول تیرماه بود که کلید خورد و الان سه ماه است که ما در حال فیلمبرداری این فیلم سینمایی هستیم و این روزها مراحل پایانی فیلمبرداری را سپری میکنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان سینما پیرامون لوکیشن‌های اصلی فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» ابراز کرد: یک سری از لوکیشن‌هایمان در کویر کرمان بود و یک سری دیگر حوالی اطراف بین یزد و کاشان است که در حال حاضر نیز من و گروه بین یزد و کاشان مشغول ضبط پلان‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

قوی‌تن پیرامون حضور فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» در جشنواره فیلم فجر چهلم عنوان کرد: باید ببینیم انشالله این فیلم تا زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود یا خیر از طرفی باید دید شرایط جشنواره‌ها چه طور است اصلاً جشنواره برگزار می‌شود یا نه، اما در هر صورت من خیلی هدف مشخصی برای رساندن فیلمم به جشنواره فیلم فجر را ندارم و ترجیح میدهم یک فیلم خوب بسازم تا بعدا ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد.

این کارگردان سینما در همین راستا ابراز کرد: برایم مهم نیست که اصلا در جشنواره حضور پیدا کنم یا نکنم برای من تولید یک فیلم خوب مهمتر از هر چیزی است، من سال‌هاست که در سینمای ایران فیلم بازاری نمی‌سازم فیلم‌های من فیلم‌های اجتماعی و فرهنگی هستند، فیلم‌هایی با لایه‌های آموزشی و اخلاقی دارد، به طور مسلم مردم برای سرگرمی به سراغ آثار طنز می‌روند ولی برای دیدن یک فیلمی که لایه‌های تربیتی و آموزشی و اخلاقی دارد تنها مخاطب خاص به سینما می‌آید و به مرور هم تاثیرات خودش را روی مخاطب‌های خاص خودش می‌گذارد.

وی پیرامون مضمون فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» بیان کرد: مضمون فیلم لایه‌های پیچیده‌ای دارد  اما با یک شکل ساده، فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» به زندگی آدم‌هایی می‌پردازد که در دوران کرونا با شرایط سردرگمی که به وجود آمده اما باز هم زندگی می‌کنند و به دنبال اهداف و آرمان‌ها و انسانیت‌ خودشان هستند و زندگی را فراموش نکرده اند، این فیلم به کرونا پرداخته اما محور اصلی آن کرونا نیست.

قوی تن با اشاره به اینکه بازیگران اصلی فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» از چهره‌های جدید عرصه بازیگری هستند افزود: بازیگر‌های ما بازیگر‌ان جدیدی هستند، هدی مقدم منش، مهربان درویش زاده، امیرعلی رحمانی و صدرا خرم آبادی از جمله بازیگران اصلی فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» هستند.

این کارگردان سینما همچنین بیان کرد: ساخت فیلم سینمایی «زندگی و زندگی» تا ۱۰ الی ۱۵ روز دیگر تمام می‌شود و اینکه آیا به جشنواره فیلم فجر برسد یا نه بستگی دارد ببنییم که چه کسی دبیر جشنواره فیلم فجر چهلم خواهد شد و سیاست‌های این جشنواره چه خواهد بود، آیا دید بازتری به فیلم‌های فرهنگی دارند یا مثل سال‌های قبل توجه به اینگونه از فیلمها هیچ توجهی نمی‌کنند، در ۸ سالی که گذشت هیچ استقبالی از سوی مسئولان جشنواره فیلم فجر نسبت به فیلم‌های فرهنگی و اخلاقی ندیدیم، بیشتر توجه این دوستان طی هشت سال گذشته به فیلم‌های بازاری بود، البته امید داریم که در دولت جدید به فیلم‌های فرهنگی و اخلاقی بهای بیشتری داده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار سینما سینمای ایران فیلم های فرهنگی و اخلاقی جشنواره فیلم فجر کارگردان سینما زندگی و زندگی فیلم سینمایی قوی تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند

رئیس جمهور با بیان اینکه در آغاز فعالیت دولت رفع ناترازی‌ها و مشکلات کشور از جمله تنش‌های‌ آبی، ناترازی برق، مشکلات اشتغال و مسکن، تورم، کسری بودجه و بهبود وضعیت اقتصادی زندگی مردم را در محور برنامه‌های خود قرار دادیم، گفت: امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در اجتماع مردم مناطق جنوب غربی تهران، در صحن امام‌زاده حسن (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان و ادای احترام به خانواده معظم شهدا تصریح کرد: مردم عزیز این مناطق در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و یار انقلاب، امام و رهبری بودند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همواره به دنبال فرصتی بودم تا در جمع باصفا و نورانی مردمان سخت‌کوش و متدین این منطقه حضور یابم، افزود: بنای دولت اداره امور بر مبنای عمل به دستورات الهی در همه عرصه‌های زندگی، اجرای عدالت با تکیه بر امکانات داخلی و بر مبنای سند آمایش سرزمینی است. بر همین اساس در آغاز به کار دولت رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا، ناترازی‌های گسترده برق، کاهش بیکاری و رفع مشکل اشتغال و رفع دغدغه مردم درباره مسکن را مبنای کار خود قرار دادیم و امروز بخش قابل توجهی از این مشکلات برطرف شده‌اند.

رئیسی همچنین با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم با استفاده از ظرفیت‌های متنوع کشور شرایط اقتصادی زندگی مردم را بهبود بخشیم، اظهار داشت: بنای بنده این نیست که بگویم دولت چه وضعیتی را تحویل گرفت و در گذشته وضعیت چگونه بوده است، اما فقط در یک مورد دولت را با ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم که این کسری بودجه یکی از اصل‌ترین دلایل ایجاد تورم است، اما بدون استقراض از بانک مرکزی یا چاپ پول با تولید و ایجاد منابع و درآمدهای جدید هم این کسری را رفع کردیم و هم توانستیم روند تورم را کاهشی کنیم.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 747977

دیگر خبرها

  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان