Web Analytics Made Easy - Statcounter

زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی قصد برگزاری اعتصاب غذای گسترده‌ای را در اعتراض به شرایط بحرانی خود در این زندان ها دارند. خبرگزاری میزان – زندانیان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی پس از اعمال محدودیت‌های امنیتی از سوی رژیم صهیونیستی در پی فرار ۶ زندانی از زندان فوق امنیتی «جلبوع»، قصد دارند برای بهبود شرایط خود دست به اعتصاب غذا بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش «معا و العربی الجدید»، زندانیان فلسطینی زندان‌های رژیم صهیونیستی، قصد دارند در اعتراض به شرایط خود، از روز جمعه دست به اعتصاب غذا بزنند.   در این اعتصاب غذا، هزار و ۳۸۰ زندانی در ۸ زندان مشارکت خواهند داشت؛ ۴۰۰ زندانی زندان «ریمون»، ۲۰۰ زندانی زندان «نفحه»، ۳۰۰ زندانی زندان «عوفر»، ۲۰۰ زندانی زندان «مجدو»، ۵۰ زندانی زندان «هداریم»، ۸۰ زندانی زندان «ایشل» و ۵۰ زندانی زندان‌های «شطه» و «جلبوع».   برخی از زندانیان قصد دارند از روز چهارشنبه اعتصاب آب را آغاز کنند تا فشار بر رژیم صهیونیستی برای تغییر شرایط زندان‌ها را افزایش دهند.   سازمان دهندگان اعتصاب مذکور، خواستار اقدام بین المللی برای بهبود وضعیت زندانیان فلسطینی شدند و با گزارشگر سازمان ملل در امور بشردوستانه، سفرا و کنسول‌های حاضر در فلسطین و مقام‌های صلیب سرخ نیز ارتباط برقرار کردند.   این در حالی است که وضعیت ۶ زندانی که پیشتر در زندان‌های رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده بودند، وخیم گزارش شده است. بیشتر بخوانید: در زندان‌های رژیم صهیونیستی چه می‌گذرد؟ کرونا و وضعیت بحرانی اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اداره زندانیان فلسطین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد «اعتصاب کنندگان در شرایط سختی به سر می‌برند و این شرایط به دلیل امتناع مقام‌های صهیونیستی از تامین درخواست آن‌ها مبنی بر پایان بازداشت اداری تشدید می‌شود.»   این بیانیه همچنین از فشار اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی به اعتصاب کنندگان جهت پایان دادن به اعتصاب خبر داد و آورد «اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی از انتقال اعتصاب کنندگان به بیمارستان به بهانه نظارت ۲۴ ساعته آن‌ها از طریق دوربین‌های نظارتی خودداری می‌کند و زمانی این افراد را به بیمارستان منتقل می‌کند که خطر بزرگی جان آن‌ها را تهدید کند.»   براساس گزارش «باشگاه اسرای فلسطینی»، ۴ هزار و ۶۵۰ زندانی فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی زندانی هستند که ۲۰۰ کودک نیز در میان آن‌ها دیده می‌شوند.   در عین حال مدیر اداره زندانیان فلسطین در مورد سرنوشت چهار زندانی فراری بازداشت شده ابراز نگرانی کرده و گفت «بیم ضرب و شتم و شکنجه تهدید کننده جان این چهار نفر وجود دارد؛ به ویژه آن که تصاویری آثار ضرب و شتم صورت زبیدی نیز منتشر شده است.»   اکثر شهر‌های فلسطین در روز‌های اخیر شاهد تظاهرات همبستگی با اسرا بودند که به درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی و شهادت چند فلسطینی منجر شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تحولات بین الملل رژیم صهیونیستی اسرای فلسطینی فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی زندانیان فلسطینی زندانیان فلسطین زندانی زندان اداره زندان اعتصاب غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدیق، معلم آران و بیدگلی همزمان با روز معلم ایثار را تمام شد معنا کرد و با پرداخت ۲ میلیارد ریال ۲ زندانی جرایم مالی را از بند رها کرد.

وی هدف از این کارخیرخواهانه نشان دادن کاربردی و عملی درس و آموزش به دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس بیان کرد و گفت: ایجاد روحیه ایثار و گذشت در بین دانش آموزان و همچنین ترویج آن در بین آحاد جامعه از دیگر اهداف وی در کمک به زندانیان بوده است.

گفتنی است این معلم خیر علاوه بر کمک به آزادی زندانیان کمک به آنها در تأمین هزینه‌های زندگی را نیز تقبل کرد.

کد خبر 6094434

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • معلم آران و بیدگلی ۲ زندانی را آزاد کرد
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد