Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ابراهیم جلیلی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مثبتی از قارچ سیاه در همدان نداشتیم، گفت: دو مورد مشکوک به عفونت قارچ سیاه در همدان داشتیم که با انجام آزمایشات و انجام بیوپسی نتیجه آزمایش آن‌ها منفی شد، بنابراین تاکنون هیچ مورد مثبتی از قارچ سیاه در همدان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در استان همدان تیمی تشکیل شده که این تیم به شکل تخصصی کار می‌کنند و اگر مورد مشکوکی از قارچ سیاه مشاهده شود، به‌طور جدی موضوع پیگیری می‌شود و بیمار تحت درمان قرار می‌گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا عنوان کرد: با توجه به اینکه در شرایط شکننده‌ای قرار داریم، کوچک‌ترین غفلت و سهل انگاری توسط مردم افزایش میزان مراجعه را به دنبال دارد، بنابراین با توجه به شیوع بیماری همچنان بر رعایت فاصله فیزیکی تأکید داریم.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی قارچ سیاه قارچ سیاه در همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در حالی مقابل سایپا به نتیجه تساوی رسیده که در نیمه اول این بازی یک صحنه مشکوک رقم خورد اما داور تصمیمی برای پنالتی نداشت.

ویدئو: 331084

در این صحنه بازیکن سایپا پای محمدرضا سلیمانی را زده و او را سرنگون کرد و در حالی که بازیکنان ملوان از خطای پنالتی اطمینان داشتند، داور از این صحنه گذشت و پنالتی نگرفت.

عدم اعلام پنالتی خشم شدید مهدی تارتار را به دنبال ‌داشت که داور یک کارت زرد به سرمربی ملوان نشان داد.

دیگر خبرها

  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • کتاب‌های مشکوک به آرسنیک در کتابخانه ملی فرانسه
  • قارچ خور در دنیای واقعی! (فیلم)
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • در قم مطرح شد: ضرورت توجه به عوامل کاهش‌دهنده جمعیت
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر