Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بایرن مونیخ باز هم در نیوکمپ موفق به شکست بارسلونا شد.
به گزارش آریا، زمانی بود که تیم های اروپایی از بازی در نیوکمپ وحشت داشتند اما بارسلونا در این استادیوم حتی در اذیت کردن بایرن مونیخ هم ناکام ماند، چه برسد کسب نتیجه! بایرن مونیخ به شایستگی تمام و راحتی توانست میزبانش را شکست دهد. در شبی که از همان لحظه اعلام ترکیب مشخص بود بارسلونا برای دفاع کردن وارد زمین می شود، تیم کومان عملکرد دفاعی قابل قبولی داشت تا اینکه سرانجام توماس مولر با شوتی از راه دور، دروازه تراشتگن را فرو ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بایرن مونیخ نیمه دوم را مسلط آغاز کرد و مزد برتری خود را با گل لواندوفسکی گرفت. کومان که دیگر چیزی برای از دست دادن نمی دید، تنها مهره هجومی روی نیمکت یعنی یوسف دمیر را همراه با هافبک 17 ساله ای به نام گاوی به زمین فرستاد. فیلیپه کوتینیو و اسکار مینگزا تعویض های بعدی کومان بودند اما نتوانستند تغییری ایجاد کنند و باز هم این بایرن مونیخ بود که با لواندوفسکی به گل رسید. بارسلونا سومین شکست پیاپی خانگی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و بایرن مونیخ باز هم به مانند سال 2013، نیوکمپ را به راحتی فتح نمود.
شرح گل ها؛
بارسلونا 0-1 بایرن مونیخ؛ توماس مولر 33`: توماس مولر از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد. ضربه این بازیکن پس از برخورد به اریک گارسیا تغییر جهت داد و وارد دروازه بارسلونا شد. 
بارسلونا 0-2 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 56`: ضربه محکم جمال موسیالا به تیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد و توپ مقابل پای لواندوفسکی افتاد تا او به راحتی دروازه خالی را باز کند. 
بارسلونا 0-3 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 85`: ضربه محکم گنابری به تیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد و توپ مقابل پای لواندوفسکی افتاد، مهاجم لهستان با خونسردی مدافعان را بازیچه مهارت خود کرد و به سادگی برای دومین بار گلزنی کرد.

- دیدار نمایندگان انگلیس و روسیه در لندن به سود آبی پوشان به اتمام رسید. فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برای چلسی با برد 1-0 خانگی مقابل زنیت آغاز شد. چلسی در یک بازی نزدیک و حساس برابر زنیت، با تک گل روملو لوکاکو که این روزها حسابی روی فرم است، برنده شد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در جدال با صدرنشین لیگ روسیه، اولین شکست فصل را به آن ها تحمیل کرد. گفتنی است که تیم توماس توخل در گام بعدی، یکشنبه پیش رو باید در یکی از دربی های لندن در خانه تاتنهام به میدان برود. 
چلسی 1-0 زنیت؛ لوکاکو (69): روی سانتر دقیق سزار آزپیلیکوئتا، لوکاکو با اقتدار به هوا برخاست و با یک ضربه سر محکم، دروازه تیم مهمان را باز کرد. 

- یوونتوس با یک نمایش خوب در نیمه اول، به راحتی مقابل نماینده سوئد پیروز شد. یوونتوس در نخستین هفته لیگ قهرمانان اروپا مهمان مالموی سوئد بود که با نمایشی خوب و امیدوارکننده در نیمه اول، شکست را به این تیم تحمیل کرد و در هفته اول به لطف تفاضل گل بهتر، در صدر جدول گروه ایستاد. 
مالمو 0-1 یوونتوس؛ الکس ساندرو 23`: سانتر خوان کوادرادو در محوطه جریمه با تاثیر اندک رودریگو بنتانکور همراه شد و سپس توپ به الکس ساندرو رسید تا او با یک ضربه سر شیرجه ای، دروازه مالمو را باز کند. 
مالمو 0-2 یوونتوس؛ پائولو دیبالا 45`: نیلسن، مدافع مالمو با کشیدن دستان موراتا درون محوطه جریمه، او را متوقف کرد و داور پنالتی گرفت که پائولو دیبالا توپ را به درون دروازه فرستاد.
مالمو 0-3 یوونتوس؛ آلوارو موراتا 1+45`: اقدام دیبالا برای پاس بلند باعث سر در گمی مدافعان مالمو شد و توپ به موراتا رسید که او با یک ضربه چیپ نامطمئن، توپ را از بالای سر دروازه بان، وارد گل کرد.

- منچستریونایتد در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، در سوئیس باخت. در دیداری که باز هم با گلزنی کریستیانو رونالدو همراه بود، شیاطین سرخ تا دقیقه 35 ابتکار عمل را در دست داشتند اما به محض اخراج شدن آرون ون بیساکا به دلیل تکل خشن بی مورد روی پای حریف در میانه میدان، بازی به دست تیم میزبان افتاد. تعویض های دفاعی اوله گونار سولسشر با به زمین فرستادن دالو به جای سانچو و در بین دو نیمه، واران به جای فن ده بیک هم فایده نداشت و خط دفاع یونایتد آنقدر شکننده بود که زیر فشار حملات حریف از هم بپاشد. 
با این حال در حالی که تیم مهمان به کسب یک امتیاز هم رضایت داده بود، لینگارد با پاس به عقب اشتباه خود، مهاجم حریف را با دخیا تک به تک کرد و این گونه بود که یونایتد دست خالی از زمین بیرون آمد. در نهایت پس از ثبت یک خاطره تلخ اروپایی دیگر، این دیوید واگنر بود که پس از سال 2017، بار دیگر و این بار در قامت سرمربی یانگ بویز، پیروزی مقابل منچستریونایتد را جشن گرفت. شیاطین سرخ در بازی بعدی خود، یکشنبه آینده مهمان وست هم خواهند بود. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایرن مونیخ بارسلونا چلسی یوونتوس لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏

به گزارش "ورزش سه"، جونگ وو یونگ، هافبک تهاجمی/وینگر 24 ‏ساله اهل کره جنوبی وقتی امروز به عنوان یار تعویضی برای ‏اشتوتگارت وارد زمین شد انگیزه زیادی داشت تا از بایرن مونیخ انتقام ‏بگیرتد.‏

جونگ که سال 2017 از کشورش کره به تیم زیر 19سال بایرن پیوسته ‏بود در فصل بعد به تیم اصلی بایرن پیوست و دو بازی هم برای این ‏تیم انجام داد. ولی باواریایی‌ها از عملکرد این ستاره کره‌ای راضی ‏نبوده و او را به تیم دوم بایرن فرستادند. ‏

او سپس به فرایبورگ رفت، بار دیگر به بایرن برگشت ولی دوباره به ‏تیم دوم فرستاده شد و چاره‌ای جز بازگشت به فرایبورگ نداشت. ‏جونگ تابستان گذشته به اشتوتگارت پیوست و امروز اولین بازی‌اش ‏را با پیراهن این تیم مقابل بایرن انجام داد. ‏

درحالیکه هفت دقیقه به پایان مانده بود ستاره کره‌ای اشتوتگارت ‌‏که ‏سابقه بازی در بایرن را داشت دروازه مونیخی‌ها را باز کرد. جونگ ‌‏وو ‏یونگ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود ارسال عالی ‌‌‏اموومپا به تیر دوم را با ضربه سری محکم به طرف دروازه فرستاد. ‌‌‏توپ به نویر برخورد کرد ولی قدرت ضربه به حدی بود که از دست ‌‌‏نویر کاری ساخته نبود.

دیگر خبرها

  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ