Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه تلویزیونی «غیرمحرمانه» جمعه ٢٦ شهریورماه به گفتگو پیرامون انبوه سازی مسکن در ایران می‌پردازد.

خبرگزاری میزان -طبق اعلام روابط عمومی برنامه «غیرمحرمانه»، برنامه «غیرمحرمانه» جمعه ٢٦ شهریورماه با منصور آرامی نماینده مجلس شورای اسلامی، عزیزالله مهدیان سرپرست سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیت الله ستاریان اقتصاد دان و کارشناس حوزه مسکن، مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران املاک و مسکن، از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قسمت از برنامه موضوع انبوه سازی مسکن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

مناظره غیرمحرمانه با هدف بررسی موضوعات روز جامعه و گفتگو پیرامون مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی در تلاش است تا دغدغه‌های روز جامعه را در تعامل با مردم به قاب تلویزیون بیاورد.

«غیرمحرمانه» کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه دو سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمدجعفر خسروی است که جمعه‌ها ساعت ۱۷:۴۵ روی آنتن شبکه دو می‌رود و بازپخش آن شنبه ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

 انتهای پیام/

برچسب ها: صدا و سیما رسانه ملی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صدا و سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسائل فرهنگی و ایجاد فرهنگ سازی میان اقشار مختلف جامعه با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، محمدمهدی اسماعیلی در آئین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش سراسر کشور که در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ضمن تبریک هفته معلم به جامعه فرهنگی کشور، گفت: اگر از مفاخر و بزرگان نام می‌بریم نباید اسیر مشهورات باشیم، چرا که مانع تعمیق و تعمد جدی می‌شوند.

وی افزود: معلمان همه داشته‌های اخلاقی و فرهنگی و تمامی مواردی که برای رشد یک کودک، نوجوان و جوان لازم است را به جامعه منتقل می‌کنند در این میان جامعه‌ای توسعه یافته و پیشرفته است که به اساتید با تمام وجودش نسبت به جایگاه آن تعمیم پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه امید داریم بتوانیم برای پیشبرد اهداف فرهنگی خود از جامعه فرهنگی به ویژه معلمان کمک بگیریم، اضافه کرد: سعی داریم در زمینه فرهنگ‌سازی با همکاری آموزش و پرورش اقدامات موثرتری داشته باشیم.

کد خبر 751853

دیگر خبرها

  • سریال ۸۷ به زودی از شبکه یک سیما پخش خواهد شد
  • فرهنگ‌سازی با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش انجام شود
  • مجری پرحاشیه سیما کنار رفت!محمدرضا شهبازی کیست؟
  • امتداد مهارت آموزی با مشارکت فنی و حرفه‌ای در شبکه آموزش سیما
  • پخش «رخنه» سریال جدید تلویزیون از امشب
  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • برنامه پخش زنده فوتبال امروز در شبکه‌های سیما
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود