Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:30:27 GMT

مشاهده موارد مشکوک به « قارچ سیاه» در جنوب تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۵۳۲۵

مشاهده موارد مشکوک به « قارچ سیاه» در جنوب تهران

رضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نسبت به روزهای قبل که در پیک اصلی بودیم، میزان مراجعین سرپایی کرونا مقداری کاهش یافته است، اما همچنان بیماران بدحال که در شرایط بد هستند، مراجعه می‌کنند و بخش‌های ویژه بیمارستان پر است و بیماران برای بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مجبورند، منتظر بمانند، تا تخت خالی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی ری ضمن توصیه به مردم در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: از مردم می‌خواهم، در اولین فرصت که فراخوان شده اند، واکسن بزنند.

وی گفت: تعداد زیادی از مراجعین ما افرادی بودند، که دُز اول را زدند، اما هنوز تاریخ افزایش ایمنی که حدود دو هفته پس از تزریق واکسن است، سپری نشده بود، این افراد رعایت نکردند و متأسفانه مبتلا به کرونا شدند.

محمدی اضافه کرد: بیمارستان فیروزآبادی مرجع بیماران کرونایی بدحال در جنوب تهران است، به همین دلیل میزان مراجعات و بستری‌ها زیاد است، اما آمار مرگ و میر کاهش یافته است.

وی در خصوص قارچ سیاه و سویه «لامبدا» گفت: مواردی مشکوک از قارچ سیاه در ری دیده شده و برای اخذ تاییدیه نمونه برداری شده است، اما یک موردی که بود، با درمان‌های معمولی پاسخ داده است.

معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی ری افزود: گروه‌های جهادی مختلف از بسیج، سپاه، هیأت‌های مذهبی و… در بیمارستان فیروزآبادی مستقر شده و موکب برپا کرده اند و به همراهان بیماران کمک می‌کنند و برخی که آموزش دیده اند، به خود بیماران کمک می‌کنند و تعدادی نیز در بحث‌های عمومی بیمارستان حاضر شده و به ما کمک می‌کنند.

کد خبر 5305357

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا محمدی بیمارستان فیروزآبادی قارچ سیاه ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه شیوع کرونا اردبیل اربعین حسینی خطبه های نماز جمعه زلزله ایلام واکسیناسیون بیمارستان فیروزآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر دهمرده افزود: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت به درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.
رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.
در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته دو هزارو ۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

دیگر خبرها

  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • ببینید | مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اوهایو
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • مرگ شهروند سیاه‌پوست آمریکایی پس از رفتار خشن پلیس اُوهایو
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید