Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از بابت این پیروزی خوشحالم و به هواداران تبریک می‌گویم. با توجه به اینکه پرسپولیس کمی از شرایط مسابقه دور بود و لیگ ما به پایان رسیده، طبیعی بود کمی شرایط سخت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر بعضی بازیکنان بزرگ پرسپولیس از این تیم جدا شدند، اما دیدید که پرسپولیس توانست با گلی هوشمندانه از سد استقلال تاجیکستان عبور کند.

وی افزود: استقلال تاجیکستان از ابتدا برای گل نخوردن وارد زمین شده بود. آنها با سیستم ۲-۳-۵ سعی کردند فضا‌ها را از پرسپولیس بگیرند و در ضد حملات برای گلزنی تلاش کنند. در این شرایط آن‌ها دو یا سه موقعیت خوب هم روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند که خوشبختانه با تجربه و هوشیاری بازیکنان سرخ‌پوش دفع خطر شد. استقلال تاجیکستان مانند تیم‌های ازبکستانی دونده و پرقدرت ظاهر شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از خرید‌های پرسپولیس فقط رضا اسدی و حامد پاکدل فرصت بازی پیدا کردند که خوشبختانه توانستند بازی خوبی هم به نمایش بگذارند. البته پاکدل کمتر فرصت پیدا کرد و فکر می‌کنم هرچه جلوتر برویم شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد.

باقری‌ها در پاسخ به این سوال که چرا عیسی آل‌کثیر با وجود تجربه بالا، فرصت بازی پیدا نکرد، گفت: کادرفنی کنار تیم بوده است و از شرایط به طور کامل آگاهی دارد؛ بنابراین طبق تاکتیک‌ها، سلیقه و آنالیزش اقدام می‌کند. به نظرم در خط حمله باید به مهدی عبدی فرصت بیشتری داده شود. مهاجمان سابق نسبت به عبدی تجربه بیشتری داشتند.

وی درباره خرید‌های جدید پرسپولیس گفت: تمام خرید‌های جدید پرسپولیس هوشمندانه بود و انتخاب‌های بسیار خوبی بوده است. امیدوارم در پرسپولیس موفق باشند و توانایی‌های خود را نمایش بدهند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص رقبای پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: ترجیحم این است که در این مرحله به مصاف نماینده امارات برویم. چون نمایندگان عربستان از نظر ثروت و نفوذ در سطح بالایی قرار دارند و رویارویی با آن‌ها سخت‌تر است.

باقری‌ها در مورد شرایط مدیریتی پرسپولیس و خروج سمیعی از این تیم اظهار داشت: متاسفانه مشکل کل تیم‌های ایرانی مدیریت است. پرسپولیس در بازی دیشب به لطف تجربه خود توانست موفق باشد. در لیگ قهرمانان آسیا بحث رنگ مطرح نیست باید به همه نمایندگان ایران توجه شود. چرا شرایط باید طوری پیش برود که استقلال و تراکتور در جنگ نابرابر به مصاف حریفان خود بروند؟ پاسخ این موضوع روشن است. مشکلات مالی و مدیریتی. برای انتخاب مدیر نباید فرد تعیین کرد باید ساختار تعریف کرد. اگر استقلال و پرسپولیس به معنای واقعی خصوصی سازی شوند بسیاری از مشکلات این تیم‌ها حل خواهد شد.

وی افزود: شما عملکرد تیم مدیریتی سپاهان را مشاهده کنید. در این باشگاه ساختار تعریف شده است هر فردی که مدیر سپاهان شود بر حسب ساختار باید پیش برود و در کلیات تاثیر زیادی ندارد. از تجربه مدیریتی سپاهان باید برای بقیه تیم‌ها بهره بگیریم. اینکه تیم‌ها فوتبال را به جولانگاه مدیران ناشناخته و بدون مهارت تبدیل کنیم برای فوتبال و آن اشخاص مضر است. امیدوارم این رویه در دوران وزیر جدید تغییر کند. بیشتر بخوانید: تیم‌های حاضر در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند/ جمعه، قرعه‌کشی مرحله جدید

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال تاجیکستان لیگ قهرمانان آسیا باقری ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،‌ گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت: ما در هر بازی می‌جنگیم که برنده بازی شویم ولی امروز سپاهان جوری بازی کرد که انگار نمی‌خواست برنده شود. تنها یک تیم بود که فوتبال بازی کرد و آن هم پرسپولیس بود.
مدافع پرسپولیس گفت: تنها یک تیم بود که می‌خواست برنده شود و سپاهان فقط وقت تلف کرد. به نظرم امروز دکتر ربیعی، دکتر تیم سپاهان بیشتر از همه دوید!
وی ادامه داد: ۲۰ بار آمد و رفت. انگار در کیفش جادو می‌کرد. می‌آمد و بازیکن خوب می‌شد. من از سپاهان انتظار چنین رفتار و بازی نداشتم. انتظار داشتم که امروز بازی خوبی شود. ۲ تیم فرصت بسازند و ۲ تیم بخواهند پیروز شوند ولی امروز سپاهان برای صفر صفر آمده بود.
گولسیانی گفت: ما همچنان یک امتیاز پایین‌تر از استقلالیم. خیلی سخت است بتوان قهرمان را پیش بینی کرد. ما همچنان شانس داریم و باید بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

کد خبر 848904 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • داداش زاده: عالیشاه پرسپولیس را با اخراج کودکانه خود ۱۰ نفره کرد/استقلال بضاعتی بیش از این ندارد
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  •  تغییر نام استقلال مشکل‌ساز می‌شود؟