Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:28:58 GMT

سه لژیونر ایرانی در یک تیم؛ تکرار خاطره هامبورگ

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۵۴۵۹

سه لژیونر ایرانی در یک تیم؛ تکرار خاطره هامبورگ

میلاد محمدی مدافع چپ تیم ملی در آستانه پیوستن به تیم آ.ا.ک آتن قرار دارد. این خبر را سایت فوتبال 24 یونان منتشر کرده و نوشته میلاد امروز قراردادش را با تیم یونانی نهایی خواهد کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی فوتبال در آنسوی مرزها را با تیم احمد گروژنی روسیه شروع کرد و بعد در تیم خنت بلژیک ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی که به تازگی از این تیم جدا شده در تلاش بود به عضویت یک تیم بهتر بلژیکی در بیاید اما تلاش های مدیر برنامه او جواب نداد و اکنون در شرف پیوستن به تیم یونانی است. البته تیم های دیگری از جمله یک تیم مجارستان خواهان بخدمت گیری مدافع چپ تیم ملی بودند اما ترجیح میلاد محمدی بر این است همبازی احسان حاج صفی و کریم انصاری فرد شود. 

 

با این حضور تعداد ایرانی های تیم آ.ا.ک به سه بازیکن خواهد رسید. این اتفاق سال ها پیش در هامبورگ هم رخ داده بود.در روزهایی که فرانک پاگلزدورف سرمربی این تیم بود. این تیم با وجود در اختیار داشتن مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان، رسول خطیبی مهاجم تیم پاس تهران را هم بخدمت گرفت. این اتفاق در حالی در آن برهه از زمان رخ داده بود که هر تیم حاضردر بوندس لیگا می توانست 5 بازیکن خارج از اتحادیه اروپا را بخدمت بگیرد و اینکه سه بازیکن از 5 بازیکن خارج از اتحادیه اروپا برای یک کشور باشند در تاریخ باشگاه هامبورگ کم سابقه بود. حالا این اتفاق بعد از سال ها در تیم آ.ا. ک تکرار شده است و با حضور میلاد محمدی در آ.ا.ک سه بازیکن خارجی این تیم ایرانی خواهند بود. جالب اینکه هر سه بازیکن ایرانی تیم آ.ا.ک عضو تیم ملی فوتبال ایران هستند و برای صعود به جام جهانی تلاش می کنند.

تیم ملی ایران میلاد محمدی وحید هاشمیان (مربی) مهدی مهدوی کیا (سرمربی) تیم امید ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران میلاد محمدی وحید هاشمیان مربی مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران میلاد محمدی سه بازیکن تیم ملی تیم آ ا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ تایلند با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه پیدا کرد و تیم‌های تایلند و ازبکستان رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.  

در پایان این مسابقات سعید احمد عباسی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن جام لقب گرفت، این تنها جایزه احمدعباسی نبود و او عنوان بهترین گلزن مسابقات را با ۸ گل زده کسب کرد تا دو جایزه مهم این دوره از رقابت‌ها را به خود اختصاص دهد و نامش در ویترین افتخارات تاریخچه مسابقات ثبت شد.  

باقر محمدی بهترین این تورنمنت لقب گرفت و همچنین جایزه بازی جوانمردانه به محمد اسامان موسی از تیم ملی تایلند رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت حیرت‌ انگیز یک نویسنده از خاطره‌بازی دو فرمانده ایرانی و عراقی سال‌ها پس از جنگ تحمیلی
  • سفر عجیب یک بازیکن گمنام رئال به مونیخ
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها