Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس با اشاره به بار مالی که تبصره ۷ ماده ۲ طرح امنیت غذایی به جهت استفاده از سپرده های بانک کشاورزی و افزایش نقدینگی در کشور ایجاد می کند، گفت: با پیشنهاد کمیسیون این تبصره از طرح حذف شد.

به گزارش برنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز مجلس با اشاره به طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی گفت: روز گذشته در جریان بررسی این طرح تبصره 7 ماده 2 به کمیسیون کشاورزی ارجاع شد، در واقع ماده 2 تا پایان تبصره 6 آن به تصویب رسید و تنها تبصره 7 که موضوع استفاده از سپرده های بانک کشاورزی بود، جهت بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون کشاورزی پیشنهاد اصلاحی خود را دیشب در سیستم بارگذاری و امروز تا ساعت 7 صبح، تعداد 7 پیشنهاد پیرامون موضوع مربوطه در سامانه ثبت شد، اما مجدداً در این خصوص بحث شد. با توجه به مشکلاتی از جمله بار مالی این موضوع و نقدینگی نزدیک به یکصدهزار میلیارد تومانی که به موجب آن اضافه می شود، اصلاحیه دیگری داده شد و در نهایت تبصره 7 ماده 2 طرح مذکور حذف شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشاورزی مجلس شورای اسلامی نقدینگی محمد باقر قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ و بخش دوم آن که به جداول بودجه مربوط است، در دستور کار قرار گرفت و پیوست شماره (۱) و پیوست شماره (۳) جدول شماره ۱۱ لایحه بودجه به تصویب نمایندگان رسید و کمیسیون تلفیق و نماینده دولت با این پیوست‌ها موافقت کردند.

در ادامه محمدباقرقالیباف با قدردانی از مجلس و دولت در بررسی و اتمام بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در توضیحاتی گفت: در جداول تلاش شده بود که تراز رعایت شود. البته در داخل جداول اگر ناترازی‌هایی وجود داشته باشد این اجازه را باید هیات رییسه کمیسیون تلفیق بودجه داشته باشد تا در رفت و برگشت‌هایی که بخش دوم لایحه بودجه با شورای نگهبان دارد، کار به نتیجه برسد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر رفت و برگشتی که در لایحه بودجه بین مجلس با شورای نگهبان و شورای عالی نظارت انجام شود که ماهیت جداول را تغییر دهد، حتما به صحن مجلس خواهد آمد تا توسط نمایندگان این موضوع بررسی شود.

قالیباف خاطرنشان کرد: طبق نظر دولت و کمیسیون تلفیق مقرر شد از بودجه وزارت بهداشت و درمان برای پرستاران و کادر درمان، ۱۰ هزار میلیارد تومان برای فوق العاده شغل آنها اختصاص داده شود و در تراز جداول باید این مبلغ لحاظ شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • پیشنهاد ۵ ساله شدن سقف قراردادهای موقت به دولت رفت
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • ارجاع جدول مربوط به تملک دارایی‌های مالی به کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • شروط مجلس برای معافیت مالیات بر سرمایه در انتقال املاک
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • پایداری تولید شرط اولیه امنیت غذایی است