Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ ابراهیم ایارک رییس سازمان رفاه زوار مسلمان در استان ادو کشور نیجریه با اشاره به اینکه ائمه و علمای بزرگ دین دارای کمالاتی مبتنی بر اصول قرآنی و ارزش های اصلی دین اسلام بودند، گفت: آنها وحدت و اتحاد میان مسلمانان را جزو خطوط قرمز دانسته و هر چه را که می توانست جماعت مسلمانان را تخریب کند، قبول نمی کردند و در برابر آن می ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او در ادامه به مقابله ائمه با جریان های تکفیری اشاره کرده و تصریح کرد: تکفیری ها گروهی هستند که اگر برای آن ها زمینه و فرصت اقدام پیدا شود، مصیبتی بر سر جوامع مسلمانان و عزت و وحدت اسلام می آورند که هیچ چیزی از نظر عامل تفرقه بودن با این عامل برابری نمی کند.

شیخ ابراهیم ایارک در ادامه مبارزه با گروه های تندرو و تکفیری را یک نوع صیانت از جوامع مسلمانان دانست و گفت: شهید اتحاد و وحدت اسلامی کسی است که ندای وحدت می دهد و او را می کشند و یا بر اساس اقتضائات وحدت اسلامی عمل می کند و او را می کشند، از این رو آنها شهدای وحدت اسلامی هستند چراکه رویکردهای اسلام به جامعه از سوی این افراد گرفته می شود و برخی که این رویه ها را برنمی تابند، آنها را به شهادت رساندند.

او در نهایت با اشاره به روند بیداری اسلامی در میان ملت های مسلمان گفت که امروز بیش از هر زمان دیگری حرکت به سمت وحدت اسلامی و زمینه سازی برای تقویت همکاری و همگرایی میان مسلمانان مجال تحقق پیدا کرده است. از این رو ندای وحدت نظام اسلامی باید همه را در بر گیرد و حتی به تکفیری هم این پیام را دهد که به منطق وحدت اسلامی روی بیاورند و بخشی از امت مسلمان باشند نه این که به وحدت ضربه بزنند و چهره مسلمانان و جوامع اسلامی را مخدوش کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: وحدت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه موسیقی همنوازان باربد به سرپرستی مبین سلوکی و تهیه کنندگی موسسه فروغ فلق، شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

قطعات این اجرا منتخبی از معروف‌ترین آثار حشمت رجب زاده، قطعات جدید و تصانیف خاطره‌انگیز و کهن قوم لر، نظیر روزگار آشنایی، دل سر به هوا،‌ای دوست، رنگ شادی، نازارم و دالکه است که تنظیم آنها را مبین سلوکی به عهده داشته است.

میلاد مرادی و پیام یکتا (کمانچه)،  محمد انوری (کمانچه آلتو)،  مبین سلوکی و رضا کرمی (تار)،  محمد یخچالی (سنتور)،  میلاد جمشیدی (سرنا)، آرمان فلاح (عود)،  سهیل قدمی (نی)، حافظ آهنگری (گیتار بیس)،  ماهور زمانه پور (پرکاشن) و رامین ملکی (دف و دهل) نوازندگان همنوازان باربد را تشکیل می‌دهند.
کنسرت گروه موسیقی همنوازان باربد ۱۰ اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این اجرا به سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است