Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@13:41:45 GMT

یورش گسترده صهیونیست‌ها به نابلس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۵۵۰۲

یورش گسترده صهیونیست‌ها به نابلس

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری یورش بردند. این اقدام پس از آن اتفاق افتاد که شماری از فلسطینیان در حمایت از اسرای تونل آزادی تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر نابلس درگیری‌های شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های عربی اعلام کردند که در جریان درگیری‌های مذکور ۲۳ فلسطینی به شدت زخمی شدند.

این در حالی است که روز گذشته جنبش فلسطینی «الأسیره» با صدور بیانیه‌ای از آخرین هشدار خود به مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد. این جنبش فلسطینی در بیانیه خود آورده است: ما یک طرح استراتژیک آماده کرده‌ایم که آن را در قالب هشدار برای مسئولان زندان‌های رژیم صهیونیستی ارسال خواهیم کرد.

این جنبش فلسطینی در ادامه بیانیه خود آورده است: این آخرین هشدار ما به رژیم صهیونیستی خواهد بود و پس از آن، نبرد بزرگ در زندان‌های این رژیم آغاز خواهد شد. اسامی و هویت‌های افسران زندان‌های رژیم صهیونیستی برای اسرا محرز است و آنها به صورت مستقیم توسط اسرا هدف قرار گرفته خواهند شد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های حزب الله لبنان امروز جمعه در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه و پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، مواضع این رژیم را در مناطق مرزی فلسطین اشغالی در هم کوبید.
رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که در جریان حملات سنگین موشکی حزب الله، آژیر‌های خطر در شمال ارتفاعات «میرون» واقع در منطقه «الجلیل» (شمال فلسطین اشغالی) به صدا درآمده است.
این منابع خبر دادند که در جریان این حملات، صدای چند انفجار مهیب شنیده شده است. شبکه ۱۴ اسرائیل می‌گوید که در جریان این حملات، دستکم ۱۸ موشک از لبنان شلیک شده است.
این رسانه‌ها همچنین اذعان کردند که یک انفجار مهیب در منطقه «الجلیل الاعلی» شنیده شده، ولی هنوز علت این انفجار مشخص نیست.
جنبش حزب الله هم با انتشار بیانیه‌ای خبر داد که ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه به وقت محلی، محل تجمع نظامیان اسرائیلی را در منطقه مقابل شهرک «یارون» هدف حمله موشکی قرار داده است.
نیرو‌های مقاومت لبنان ساعت ۱۶ و ۵۰ دقیقه هم، دستگاه‌های جاسوسی واقع در مقر «رویسات العلم» واقع در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» را هدف قرار دادند و منهدم کردند.

دیگر خبرها

  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم
  • پایان یورش بیش از ۱۲ ساعته نظامیان صهیونیست به شمال طولکرم+ فیلم
  • معاون دبیرکل حزب‌الله: مقاومت لبنان آماده جنگ است اما آن را نمی‌خواهد/ بر اساس داده‌ها، صهیونیست‌ها ناتوان هستند و علاقه‌ای به جنگ ندارند/ مقاومت نیز منفعتی در جنگ گسترده نمی‌بیند
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • واکنش روسیه به بازداشت گسترده دانشجویان در آمریکا
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
  • درخواست حماس برای فشار بر تل آویو جهت تعیین تکلیف اسرای غزه
  • انتقاد اردوغان از بی‌تفاوتی غرب نسبت به نسل‌کشی در غزه توسط صهیونیست‌ها