Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم خمین در مجلس گفت: وزارت بهداشت واکسیناسیون رده سنی ۱۸ سال به بالا خمین را در اولویت قرار دهد. - اخبار استانها -

علیرضا نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک ، با اشاره به وضعیت پیگیری روند واکسیناسیون مردم خمین از مجموعه وزارت بهداشت اظهار داشت: شهر خمین از جمله شهرهای استان مرکزی است که به سبب کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در هرپیک نخستین شهر با وضعیت قرمز در شیوع کرونا بوده و با چنین شرایطی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همین امر سبب شده تا این شهر همواره در وضعیت قرمز باشد که براین اساس نیاز به توجه ویژه به بخش بهداشت و درمان در این شهرستان به شدت احساس می‌شود که مسئولان وزارت بهداشت باید توجه ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

نظری تصریح کرد: در چندسال اخیر در بخش‌های مختلف پیگیر حل مشکلات شهرستان و رسیدن خمین به جایگاه اصلی خود بوده‌ایم به طوری که در این مدت تمام تلاش خود را معطوف مطالبه از مسئولان کرده‌ایم.

جدیدترین اخبار کرونا در ایران| عبور از قله پیک پنجم/ "دلتا" در نوار غربی کشور یکه‌تازی می‌کند / احتمال فوت واکسینه‌شده‌ها 11 برابر کمتر است + نقشه و نموداروضعیت شکننده استان کرمان در سراشیبی پیک پنجم کرونا/ تزریق واکسن به 30هزار دوز در روز رسید90درصد کادر مدارس واکسینه شدند/ کدام دانش‌آموزان واکسن دریافت می‌کنند؟

 

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی ادامه داد: یکی از این اقدامات مکاتبه اخیر با وزیر بهداشت برای توجه به شهر خمین است که باوجود جمعیتی بالغ بر 105 هزار نفر، نبود امکانات بهداشتی این شهر را همواره در زمره شهرهای قرمز قرار داده است. 

و‌ی بیان کرد: بنابراین با توجه به اهمیت موضوع بهداشت و درمان درخواست مکتوب خود را از وزیر بهداشت مبنی بر اینکه واکسیناسیون رده سنی 18 سال به بالا خمین را در اولویت قرار دهید صورت گرفت که امیدواریم به سرعت این موضوع در دستور کار مسئولان وزارت بهداشت قرار گیرد. 

نظری عنوان کرد: معتقدیم باید به سرعت سطح ایمنی مردم را با واکسیناسیون عمومی بالا ببریم تا کمتر شاهد آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی در شهرستان باشیم چراکه خمین در حال عبور از عدم توسعه‌یافتگی است و قطعاً تعطیلی، محدودیت و مشکلات کرونایی این روند را کند و با مشکل روبرو می‌کند بنابراین باید با تدبیر درست در حوزه واکسیناسیون و بخش بهداشت و درمان شهرستان زمینه حل مشکلات را بیش از گذشته فراهم آوریم.

نماینده مردم خمین در مجلس خاطرنشان کرد: شهرستان خمین دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها است که متاسفانه در طول سال‌های اخیر مورد بی‌مهری و غفلت قرار گرفته و در این سال‌ها متاسفانه شیوع کرونا مزید برعلت شده و مشکلات عمده‌ای به سبب وضعیت قرمز کرونایی شهرستان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: با این حال تمام تلاش خود را در راه پیگیری و حل مشکلات شهرستان به کارگرفته‌ایم که امیدواریم با اقدام وزارت بهداشت برای موضوع واکسیناسیون در این شهرستان شاهد عبور از مشکلات و وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/711/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتادمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

فرمانده ارشد اوکراین امروز (یکشنبه) گفت: تعداد بی‌شماری از نیروهای کی‌یف از مواضع جدیدی در غرب سه روستا در جبهه شرقی که روسیه نیروهای قابل توجهی را در چندین نقطه آن متمرکز کرده است، عقب‌نشینی کرده‌اند.

 «الکساندر سیرسکی» در پیام‌رسان تلگرام با اعلام اینکه «وضعیت در جبهه بدتر شده است»، سخت‌ترین مناطق را غرب «مارینکا» و شمال غربی «آودیوکا» توصیف کرد.

وی افزود: نیروهای کی‌یف مواضع جدیدی را در غرب روستاهای «بردیچی» و «سمنیوکا»، هر دو در شمال آودیوکا و نیز «نوومیخائیلیوکا» نزدیک شهر مارینکا به دست آورده بودند.

سیرسکی ادامه داد: به طور کلی، دشمن در این مناطق به موفقیت‌های تاکتیکی خاصی دست یافت، اما نتوانست مزیت عملیاتی کسب کند.

رویترز خاطرنشان کرد: بیانیه سیرسکی منعکس‌کننده وضعیت رو به وخامت اوکراین در شرق است که کی‌یف امیدوار است پس از تحویل تسلیحات آمریکایی تحت بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری که به تازگی تصویب شد، بتواند آن را متعادل کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مسکو از زمان تصرف شهر آودیوکا به آرامی در حال پیشروی هستند.

اوکراین در حال حاضر منتظر محموله‌ای از کمک‌های نظامی ایالات متحده است که به گفته مقامات برای مقابله با روسیه حیاتی است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت