Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:28:02 GMT

اتاق بازرگانی کرمانشاه، چهارم کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۵۸۲۴

اتاق بازرگانی کرمانشاه، چهارم کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با انتشار نتایج ترازسنجی اتاق‌های بازرگانی سراسر ایران، اتاق کرمانشاه در جایگاه چهارم کشور بین ۳۴ اتاق بازرگانی قرار گرفت.

کرمانشاه پس از استان‌های تهران، کرمان و مشهد چهارمین جایگاه را در کشور متعلق به خود کرد.

همچنین اتاق بازرگانی کرمانشاه بین اتاق‌های منطقه دو کشور نیز  بر اساس GDP، با کسب درجه Bدر جایگاه نخست ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که پیش از این و بر اساس ترازسنجی که سال ۱۳۹۶ انجام شد اتاق بازرگانی کرمانشاه درجه B و جایگاه ششم کشور را کسب کرده بود و اکنون شاهد ارتقا دو پله‌ای جایگاه اتاق کرمانشاه هستیم.

این ترازسنجی بر اساس بررسی پنج مولفه مهم حکمرانی، تأثیرگذاری بر سیاست‌ها، خدمات، عضویت و تنظیم گری صورت گرفته است که اتاق کرمانشاه در همه این موارد موفق بوده است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه کرمان اتاق بازرگانی عملکرد خبرگزاری فارس فارس کرمانشاه اتاق بازرگانی کرمانشاه عملکرد اقتصادی استان کرمانشاه کیوان کاشفی اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: اتباع جدید نمی‌پذیریم

 

به گزارش تابناک،‌ احمد وحیدی  وزیر کشور گفت: در طول یک سال گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار اتباع خارجی به کشورهای خود برگشتند و برای اینکه مانع ورود اتباع غیرمجاز به ایران شویم لازم است که قوانین مربوط به این حوزه در مجلس اصلاح شود.

وی افزود: اتباع غیرمجاز باید از ایران خارج شوند، اتباع جدید را نمی پذیریم و اتباعی که مجاز هستند و در کشور می مانند بر اساس نیازمندی های اعلام شده دستگاه ها به نیروی کار، خواهد بود و بر این اساس ساماندهی خواهند شد.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • وزیر کشور: اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • اردوغان: به تجارت ۹.۵ میلیارد دلاری با اسرائیل پایان دادیم