Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@16:19:18 GMT

مهلت یک ماهه سازمان وظیفه به مشمولان کنکوری

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۵۹۵۶

مهلت یک ماهه سازمان وظیفه به مشمولان کنکوری

سرهنگ محمد فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی استان آذربایجان غربی، به مشمولان کلیه مقاطع تحصیلی فارغ التحصیل سال ۱۳۹۹ که در مهرماه برابر ضوابط قانونی مورد پذیرش دانشگاه‌ها قرار گرفته اند تا پایان مهرماه مهلت داده می‌شود تا نسبت به ثبت نام در دانشگاه‌ها و یا تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا و تاخیر در اعلام نتایج نهایی پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، با اعلام ستاد کل نیرو‌های مسلح به کلیه مشمولان فارغ التحصیل تمامی مقاطع تحصیلی سال ۱۳۹۹، که می‌بایست تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ نسبت به معرفی خود اقدام می‌کردند فرصت یک ماهه داده شد، تا در صورت قبولی به هر نحو (با آزمون یا بدون آزمون) در نیمسال اول تحصیلی (مهرماه) در هریک از واحد‌های دانشگاهی مجاز، تا پایان مهرماه، نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام کرده و غیبت برای آنان لحاظ نمی‌شود.

سرهنگ توحیدی تاکید کرد:مدت زمان تعیین شده قابل تمدید نبوده و این عزیزان صرفا در صورت قبولی در مهرماه و ثبت معافیت تحصیلی خود مجاز به ادامه تحصیل می‌باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در ادامه گفت: سایر مشمولان، پس از اطلاع از نتایج، در صورتیکه در آزمون‌های سراسری پذیرفته نشده یا تمایل به ادامه تحصیل در رشته‌های اعلامی را ندارند، می‌بایست تا پایان مهرماه با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) نسبت به اخذ برگ آماده به خدمت و یا تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: کلیه مشمولانی که برابر ضوابط قانونی برای تکمیل ظرفیت و یا نیم سال تحصیلی دوم سال ۱۴۰۰ (بهمن ماه) پذیرفته شده اند نیز صرفا تا پایان مهرماه (۳۰/۷/۱۴۰۰) مهلت معرفی دارند تا ضمن معرفی خود و تعیین تکلیف خدمتی، در صورت تمایل و با ارائه گواهی قبولی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در نیمسال دوم پس از دریافت برگ آماده به خدمت از تسهیلات تمدید تاریخ اعزام تا زمان لازم بهره‌مند شوند.

محمد توحیدی تصریح کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مشمولان نظام وظیفه خدمت سربازی کنکوری ها تا پایان مهرماه دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات

به گزارش صدای ایران از ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:
پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری تا 12 اردیبهشت 1403
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد