Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@06:23:52 GMT

رکورد مرگ در کرمانشاه باز هم شکست

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۶۲۰۸

رکورد مرگ در کرمانشاه باز هم شکست

 مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم‌اکنون یک‌هزار و ۴۳۳ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که علاوه بر آن ۶۸۷ نفر هم با بستری موقت رمدسیویر دریافت می‌کنند.

وی بیماران بستری در بخش‌های ویژه را ۲۲۶ مورد اعلام کرد و افزود: ۵۹ بیمار با حال وخیم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد بیماران بستری جدید طی ۲۴ ساعت گذشته را ۲۶۴ مورد و ترخیص‌ها را ۳۲۹ مورد اعلام کرد و افزود: علی‌رغم تعداد بسیار زیاد بیماران بستری در پیک پنجم، خوشبختانه هیچ بیماری در استان بدون تخت، دارو و اکسیژن نمانده است.

وی با اشاره به جانباختن ۲۰ نفر از هم‌استانی دیگر با ابتلا قطعی به کرونا طی شبانه‌روز گذشته، گفت: با احتساب این تعداد مجموع جانباختگان به ۲ هزار و ۳۵۶ نفر رسید.

محمدی اضافه کرد: طی روز گذشته ۱۳۱ بیمار مثبت بستری و ۱۹۸ مورد سرپایی در استان شناسایی شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه مرگ رکورد خبرگزاری فارس فارس کرمانشاه مرگ و میر کرونایی آمار مرگ و میر علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!

با عبور از فرانس پوشکاش، اسطوره کروات به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

طرفداری | لوکا مودریچ به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و کادیز از هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا با پیروزی 3-0 کهکشانی‌ها به پایان رسید. لوکا مودریچ، ستاره خستگی‌ناپذیر رئال 90 دقیقه بازی کرد و علاوه بر ثبت یک پاس گل، یکی از بهترین بازیکنان بازیکنان زمین بود. مودریچ در آستانه 39 سالگی به بازی در سطح اول فوتبال اروپا ادامه می‌دهد و باشگاه مادریدی امیدوار است یک فصل دیگر با لوکیتای دوست‌داشتنی که امشب یک رکورد تاریخی تحسین‌برانگیز را نیز به ثبت رساند، تمدید کند.

با حضور در بازی مقابل کادیز، لوکا مودریچ با 38 سال و 7 ماه و 27 روز به مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لالیگا تبدیل شد. پیش از لوکیتا، این رکورد در اختیار فرانس پوشکاش افسانه‌ای بود که با 38 سال و 7 ماه و 21 روز، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ کهکشانی‌ها را یدک می‌کشید. مودریچ موفق به شکستن رکوردی شد که از سال 1965 (آخرین فصل حضور پوشکاش در رئال) دست‌نخورده باقی مانده بود. مسن‌ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید در لالیگا لوکا مودریچ؛ 38 سال و 7 ماه و 27 روز فرانس پوشکاش؛ 38 سال و 7 ماه و 19 روز پاکو بویو؛ 38 سال و 2 ماه و 3 روز یرزی دودک؛ 38 سال و 1 ماه و 28 روز آلفردو دی استفانو؛ 37 سال و 10 ماه و 23 روز پاکو خنتو؛ 37 سال و 7 ماه

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • اریک تن باخت؛ ثبت یک رکورد فاجعه و بی‌سابقه در تاریخ منچستریونایتد!
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • جشن گل لورکوزن برای جاودانگی؛ عبور از رکورد ۵۹ساله
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌