Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@03:55:05 GMT

مدافع تیم ملی در راه لیگ یونان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۶۴۲۴

مدافع تیم ملی در راه لیگ یونان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سایت ورزش ۲۴ یونان در خبری عنوان کرد که انتظار می رود، میلاد محمدی امروز (چهارشنبه) به یونان بیاید و قراردادش را با باشگاه «آ.اک آتن» امضا کند.

این رسانه یونانی در توصیف میلاد محمدی نوشت که این بازیکن در جام جهانی به دلیل پرتاب اوتش بسیار معروف شد ولی در دفاع چپ عملکرد خیلی خوب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در باشگاه احمد گروژنی بسیار خوب کار کرد و همین باعث شد تا تیم خنت بلژیک به سراغ او آید.

Sport24  نوشت که میلاد محمدی در تیم ملی نیز نمایش خوبی از خود به جا گذاشت. او در جام ملت های آسیا به نیمه نهایی رسید و یکی از بهترین عمکلردهای خود را به ثبت رساند.

رسانه یونانی نوشت که میلاد محمدی پیشنهاد از تیم های انگلیسی مثل لیدزیونایتد و وستبرومویچ گرفته بود. او نزدیک بود به باشگاه «فرنتس واروش» مجارستان نیز برود ولی این اتفاق رخ نیفتاد. او دوست داشت به لیگی بهتر از بلژیک برود ولی تیمی را پیدا نکرد.

Sport24 نوشت که طرفداران فوتبال او را «میگ میگ» صدا می کنند. او سرعت بسیار بالایی دارد که یک کیفیت خاص محسوب می شود. همچنین محمدی در فاز هجومی قدرتمند است و می تواند یک به یک را بردارد. او در دفاع نیز می تواند وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد.

باشگاه آ.اک آتن انصاری فرد و حاج صفی را نیز در اختیار دارد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: میلاد محمدی لژیونر فوتبال میلاد محمدی میلاد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • زد و خورد زکی‌پور قبل از پرسپولیس!(عکس)
  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • کشف یک مقبره ۲۲۰۰ ساله مجلل در چین
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟