Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:06:10 GMT

اجرای چند طرح نگهداری راه‌ها در طارم‌ سفلی

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۶۴۵۶

اجرای چند طرح نگهداری راه‌ها در طارم‌ سفلی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید مصطفی طباطبایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم‌سفلی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی سال جاری گفت: اردیبهشت ماه امسال عملیات راهداری محوری شامل لکه‌گیری، پرکردن چاله و شانه‌سازی در مسیر روستای اردک-ماهین اجرا شد.

طباطبایی به پروژه بازگشایی و تعریض مسیر در راه روستایی فیله ورین-اسلام‌آباد به عنوان یکی دیگر از اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: این مسیر روستایی به طور ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ کیلومتر یکی از پروژه‌های طرح ابرار است که به مدت یک ماه انجام شد.

او همچنین از اصلاح مسیر و تعریض راه روستای حسین آباد خبر داد و گفت: تاکنون ۴ کیلومتر از این پروژه انجام شده و عملیات برای ۱۰ کیلومتر دیگر آن ادامه دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طارم سفلی در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل از انجام ۱۵ گشت کنترل اضافه تناژ و ۱۴ مورد گشت کنترل بارنامه در این بخش خبر داد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای اجرای طرح راه روستایی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان ایوب کرد با بیان اینکه به منظور افزایش ایمنی راه‌های استان اقدامات موثری اجرا شده است که یکی از آن ها خط کشی محور ها است اظهار داشت: در این راستا، در یکسال گذشته ، خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان با ظرفیت اکیپ  امانی این اداره کل انجام شده  که موجب صرفه جویی حدود ۲۱۰ میلیارد ریالی گردیده است .

وی  تهیه و نصب ۷۰۰متر مربع معادل ۳۲۰ عدد تابلو اطلاعاتی در محورهای حوزه استحفاظی را برای تامین ایمنی عبور و مرور جاده ای اعلام کرد  و گفت ؛ تهیه ونصب ۲۰۰ عدد چراغ چشمک زن و سولار در  استان از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای افزایش ایمنی محورهای استان می باشد. 

کرد یادآور شد:تهیه ،نصب و تعمیر ۱۸ هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در محورهای شمال استان  طی این بازه ی زمانی اجرا شده است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان  در پایان خاطر نشان کرد:کاربران جاده‌ای و مردم شریف می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه  مشکل در محورهای مواصلاتی استان از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ همکاران ما را مطلع کرده تا در اسرع وقت  رفع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان