Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم محمدی روز چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۲ دانش‌آموز در رشته‌های ادبیات و علوم انسانی در شهرستان اردل موفق به کسب رتبه ۳۲۴ و ۸۱۲ شدند.

وی، با اشاره به اینکه تنها یک نفر از دانش‌آموزان در رشته تجربی موفق به کسب رتبه سه رقمی شده بود، افزود: ۹ نفر از پذیرفته‌شدگان در رشته ادبیات و علوم انسانی موفق به کسب رتبه سه و چهار رقمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اظهار داشت: سال تحصیلی گذشته ۴۶۱ دانش‌آموز پشت کنکوری زیرپوشش این نهاد قرار داشتند که با همکاری مووسسه قلم چی، آزمون‌های آنلاین و کتاب‌های تست و آموزشی به صورت رایگان در اختیار این دانش‌آموزان قرار گرفت.

به گفته محمدی، هفت نفر از پذیرفته‌شدگان رشته ادبیات و علوم انسانی در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شرکت کردند.

وی به ارائه مشاوره تحصیلی و کمک درسی رایگان به دانش‌آموزان توسط ۱۰ مشاوره در ادارات کمیته امداد در شهرستان‌ها برای آمادگی بیشتر در کنکور خبر داد و گفت: با توجه به شیوع کرونا، مشاوره آنلاین و ارتباط تصویری و پشتیبان درسی، از مهمترین برنامه‌های سال تحصیلی گذشته و امسال برای دانش‌آموزان زیرپوشش این نهاد است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۶هزار دانش‌آموز و یکهزار و ۶۵ دانشجو و طلبه زیرپوشش این نهاد قرار دارند که از خدمات کمک هزینه‌های تحصیلی و شهریه ویژه دانشجویان، تامین تجهیزات هوشمند الکترونیکی شامل تبلت، لپ‌تاپ و گوشی هوشمند، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و تامین نوشت‌افزار بهره مند می‌شوند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی کنکور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی کنکور چهارمحال وبختیاری کمیته امداد امام خمینی کنکور دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،عبدالرسول پورعباس افزود: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی گفت: در سیل اخیر در حاجی اباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ظرف سه هفته  آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان اخذ می شود تاحقی ضایع نشود .

  رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پور عباس با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می کند افزود: با هماهنگی که با استاندار ،فرماندار ،نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برقرار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • تکرار برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!