Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:28:40 GMT

کنعانی به سوریا هیس داد و جنجال شد(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۶۸۴۱

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ایرانی الاهلی در نخستین حضور خود با پیراهن این تیم، با سباستین سوریا مهاجم قطر اس سی درگیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته نخست رقابت های لیگ ستارگان قطر، از روز شنبه آغاز شد و در یکی از این دیدارها، الاهلی در استادیوم سحیم بن حمد میهمان قطر اس سی بود و تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ایرانی الاهلی که پس از جدایی از پرسپولیس راهی لیگ قطر شد، نخستین بازی رسمی خود را برای تیم جدیدش انجام داد که البته با حواشی نیز همراه بود.

 

الاهلی که در 9 بازی گذشته خود از جمله دیدارهای هفته پایانی لیگ ستارگان در فصل گذشته و همچنین جام ستارگان هرگز موفق به ثبت کلین شیت نشده بود و در این بازی ها 20 مرتبه دروازه خود را باز شده دیده بود، در نخستین حضور محمدحسین کنعانی زادگان در خط دفاعی، مقابل قطر اس سی دروازه اش را بسته نگه داشت و به تساوی بدون گل رسید.

 

کنعانی زادگان در این بازی 90 دقیقه برای تیمش به میدان رفت و اجازه خودنمایی به ستاره های خط حمله قطر اس سی از جمله آیزاک آم بنزا و سباستین سوریا نداد و الاهلی در گام نخست یک امتیاز مهم را برابر تیم خوب قطر اس سی کسب کرد که خاوی مارتینز بازیکن سابق بایرن مونیخ را نیز در ترکیب خود داشت.

 

اما در دقایق پایانی این دیدار، مدافع ایرانی الاهلی با سباستین سوریا مهاجم اروگوئه ای الاصل قطر اس سی وارد یک درگیری فیزیکی شد که در نهایت کنعانی یک کارت زرد نیز از داور مسابقه دریافت کرد. در این صحنه، یک پاس توسط بازیکنان قطر اس سی برای سوریا ارسال شد که او به همراه کنعانی در تلاش برای رسیدن به توپ بودن که در کنار خط عرضی و پس از تنه محکمی که مدافع سابق پرسپولیس به سوریا زد، این مهاجم نقش بر زمین شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

سباستین سوریا که سابقه سالها بازی مقابل تیم ملی ایران را نیز در کارنامه دارد، در این صحنه به تصمیم داور معترض بود و اعتقاد داشت روی او خطایی صورت گرفته است. در ادامه نیز او با کنعانی زادگان وارد مجادله لفظی شد. در حالیکه در تصاویر تلویزیونی مشخص است که سوریا در حال به کار بردن کلماتی بر زبان است، کنعانی با نشان دادن علامت هیس، او را دعوت به سکوت کرد.

 

اما شیطنت های سوریا تمامی نداشت تا اینکه کنعانی زادگان از کوره در رفت و دست راستش را روی صورت سوریا گذاشت که این مسئله با بزرگ نمایی مهاجم قطر اس سی نیز همراه شد. جایی که او صورت خود را بین هر دو دستش گرفت و اینگونه نشان داد که ضربه محکمی به صورت او برخورد کرده در حالیکه داور روی این صحنه دید خوبی داشت و بخاطر دست آرامی که کنعانی روی صورت سوریا گذاشت، به او یک کارت زرد نشان داد.

 

تمارض عجیب سوریا و روی زمین افتادن او، باعث واکنش هایی در فضای مجازی نیز همراه شد و یک صفحه اینستاگرامی قطری، حرکت سوریا را با تمارض های عجیب و غریب نیمار بازیکن برزیلی پاریس سن ژرمن مقایسه کرد. به هر شکل این دیدار در پایان بدون گل و با تقسیم امتیازات دو تیم به پایان رسید.

قطر الاهلی محمد حسین کنعانی زادگان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الاهلی محمد حسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان سباستین سوریا قطر اس سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی


انتشار تصاویری از یک ورزشکار کنار علی دایی با این تیتر که «فلان ملی‌پوش مدالش را به علی دایی اهدا کرد» حاشیه‌ساز شده است. برخی ورزشکاران قدیمی مدعی شدند این خانم نه عضو تیم ملی بوده و هست و نه مدالی بین‌المللی دارد که بخواهد به دایی اهدا کند! در همین اثنا مریم رنجبرساری، عضو سابق تیم ملی تیر و کمان در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرد به همین شخص تاخت.

به همین بهانه با او تماس گرفتیم تا علت را جویا شویم. رنجبرساری گفت: ایشان چند سال پیش گفته قهرمان کاراته است، اما فدراسیون کاراته تکذیب کرد. معلوم نیست او از چه طریقی اسپانسر پیدا می‌کند، اما در بیوی اینستاگرامش نوشته قهرمان تیر و کمان است! بچه‌های کاراته هم برای من فرستادند و پرسیدند این را می‌شناسی؟ گفتم نه. اصلا بچه‌های کاراته هم او را قبول ندارند.

رنجبرساری ادامه داد: خود من به دلیل اینکه پول اعزام و تجهیزات برای رفتن به مسابقات را نداشتم از تیم ملی کنار رفتم. مثل من زیاد بودند، اما اگر او به تیم ملی رفته احتمالا پول هزینه‌های خودش را داده و به تیم ملی رسیده! ملی‌پوش سابق افزود: او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند. برای من عجیب است او علی دایی را چطور پیدا کرده و به دیدار یکی از بزرگان ورزش ما رفته است. ورزشکاری به بزرگی علی دایی از قبل رزومه طرف مقابل را می‌بیند و بعد به دیدار ورزشکاری می‌رود. اما این ورزشکار اصلا مدالی نداشته است! شاید مدال استانی بوده است، اما نه بچه‌های کاراته و نه تیر و کمان می‌گویند او مدالی نیاورده است. من فقط به این فکر می‌کنم و از این ناراحتم چرا برای من که قهرمانی آسیا را داشتم اسپانسری نبود، اما برای ورزشکاران این شکلی دو تا سه تا اسپانسر پیدا می‌شود!

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌های سنگین در تیر و کمان که خیلی‌ها از پس آن برنمی‌آیند و به ناچار خداحافظی می‌کنند، افزود: سال ۸۹ یا ۹۰ بود که تیم‌های پرسپولیس و استقلال در تیر و کمان تیمداری می‌کردند و من به عضویت استقلال درآمدم. رقابت بین این دو تیم در همه رشته‌ها جذاب است و در آن سال هم رقابت نزدیکی داشتیم و در نهایت ما قهرمان شدیم و آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت استقلال قرار بود نفری ۵ سکه به ما پاداش بدهند، اما ما که چیزی ندیدیم!

دیگر خبرها

  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • ببینید | اردوغان جنجال به پا کرد؛ شانه زدن موهای رئیس‌جمهور هنگام ورود به دادگاه