Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توزیع بیش از ۱۰۵ هزار تن انواع نهاده دامی در استان در شش ماه ابتدای سالجاری تا کنون گفت: استان در زمینه توزیع نهاده های دامی برای صنعت دام و طیور مشکلی ندارد.

نادر صادقی روز چهارشنبه ۲۴ شهریور در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به تصمیم دولت برای واردات تخم مرغ نطفه دار به کشور در جهت تامین کافی جوجه ریزی این محصول گفت: بخشی از این تخم مرغ های نطفه دار وارداتی از ترکیه و از گمرکات استان وارد کشور می شود که در این زمینه ضروری است دستگاه های متولی تمامی برنامه ریزی های لازم را جهت تسهیل در واردات انجام دهند تا مشکلی در این زمینه بوجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به توزیع بیش از ۱۰۵ هزار تن انواع نهاده دامی در استان در شش ماه ابتدای سالجاری تا کنون اظهار داشت : این میزان نهاده دامی نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۵۰ درصد افزایش یافته است و استان در زمینه توزیع نهاده های دامی برای صنعت دام و طیور مشکلی ندارد .

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۲۷ هزار تن انواع نهاده دامی بین دامداران و پرورش دهندگان در استان توزیع شده است.

صادقی همچنین با اشاره به آغاز برداشت ذرت علوفه ای در استان، ادامه داد: با توجه به اینکه نگهداری این محصول باید توسط سیلو صورت گیرد، تولید کنندگان ذرت علوفه ای می توانند بعد از تامین مایحتاج دامداران استان ، محصول تولید خود را به سایر استانها صادر کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کمبود نهاده دامی نهاده دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد

حامد گنجعلی اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون کارشناسان واحد نظارت اداره دامپزشکی زاهدان در بازدیدهای نظارتی مستمر و شبانه روزی از ۸۸۴ واحد صنفی تولید، نگهداری و عرضه فرآورده خام دامی در سطح این شهرستان ۲۰۲ واحد صنفی موارد غیربهداشتی مشاهده کردند.

وی افزود: حدود ۳۷ تن فرآورده‌های خام دامی برای نمونه‌برداری و ادامه روند قانونی ضبط و حدود هشت تن فرآورده خام دامی که به دلیل شرایط ظاهری نامناسب و یا براساس نتایج آزمایشگاهی غیرقابل مصرف انسانی تشخیص داده شده به دستور مقام قضایی معدوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی زاهدان گفت: همچنین تعداد ۲۹ واحد صنفی متخلف با هماهنگی مرجع قضایی پلمب و ۳۸ نفر متخلف بهداشتی نیز برای ادامه روند قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته سلامت تعداد ۱۷۴ مورد گشت نظارتی_بهداشتی مشترک با ادارات ذیربط از جمله دادستانی، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت، صنعت و معدن تشکیل و برگزار شد.

گنجعلی بیان کرد: با توجه به وسعت و تنوع کار، سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی زاهدان آماده دریافت شکایات، گزارشات، انتقادات و پیشنهادات همشهریان است تا با همکاری هم بتوانیم هدف دامپزشکی که همان نظارت بر غذا از مزرعه تا سفره بوده را تحقق بخشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • دستگاه قضا؛ نماد اعتمادمردم به نظام اسلامی
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • صادرات ۲۹ قلم فرآورده دامی از استان البرز
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران