Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@07:48:18 GMT

داستان یک عکس و عذرخواهی شورای اسلامی شهر بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۷۰۳۷

داستان یک عکس و عذرخواهی شورای اسلامی شهر بندرعباس

ایسنا/هرمزگان این روزها انتشار تصویری از دیدار یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس با تعدادی از پاکبانان یکی از مناطق شهری و نوع چیدمان قرارگیری و نشستن پاکبانان سبب شد تا موجی از انتقادات نسبت به این موضوع در فضای مجازی شل بگیرد.

حال احمد کناری نژاد، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس صبح امروز (۲۴ شهریورماه) افزود: این روزها تصویر منتشر شده از دیدار با پاکبانان محترم شیفت روز منطقه ی یک  ابهاماتی را به دنبال داشته، لذا ضمن درک نگرانی‌های ایجاد شده، بر آن شدم که به جهت روشن سازی ابعاد ماجرا، شرح ماوقع را صادقانه با شما مردم همیشه همراه در میان بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: جایگاه والا و حیاتی شغل پاکبانان در حفظ بهداشت و سلامت شهر، بر کسی پوشیده نیست و این حقیر نیز در همین راستا وظیفه‌ی خود دانستم که همزمان با ساعت شروع به کارشان (۴:۳۰صبح) در محلی که هر روزِ جمع شده و از آن جا به محل خدمت خود می‌روند حاضر شده و در دیداری صمیمانه و به دور از تشریفات بازدیدهای مرسوم، ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، شنوای دغدغه هایشان باشم.

کناری نژاد اضافه کرد: موج انتقادی و نگرانی‌های ایجاد شده در باب نگاه بالا به پایین در این دیدار را به خوبی درک می کنم اما به جهت اطمینان خاطر شهروندان، باید بگویم بر خلاف برخی نقل قول ها، همان طور که در برخی از تصاویر منتشره قابل مشاهده است، در این دیدار صمیمانه این حقیر به عنوان خدمتگزار مردم هیچ امکانات اضافه ای اعم از میز و صندلی در مقایسه با پاکبانان در اختیار نداشتم و قرار گرفتن پاکبانان در  وضعیت نشسته نیز نه به اجبار و حتی خواست این حقیر، بلکه به اختیار خودشان بوده و این صفوف منظم نیز ناشی از نظم و انضباط کاری آن‌هاست، هر چند که در ظاهر امر ممکن است برداشت های دیگری از تصویر شود.

وی ادامه داد: ناگفته پیداست که تصویر منتشر شده تنها نمایشگر بخش کوچکی از ماجرای دیدار و گفتگو با پاکبانان است و نه تنها نمی تواند ملاک و معیار مناسبی برای قضاوت در مورد کل ماجرا باشد بلکه حتی در مورد آن چه به نمایش گذاشته است نیز نمی تواند روایتگر جامع و کاملی باشد و اینجاست که استنباط ناصحیح و تفسیر ناشی از عدم آگاهی و یا پیش زمینه ی ذهنی می تواند موجب دور ماندن دیگر زوایای ماوقع از دید مخاطب شود.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه این مسئله لزوم توجه بیش از پیش به تفکر، تحقیق و تفحص و کسب اطلاعات لازم از منابع آگاه به منظور رسیدن به دید جامع در مورد موضوعات مختلف را یادآوری می کند، تصریح کرد: این حقیر و کلیه اعضای شورا با تمام وجود قائل به حفظ شان و کرامت  کارگران شهرداری هستیم و قاطعانه معتقد به مبارزه با نگاه تبعیض‌ آمیز می باشیم. دغدغه ها و تلاش های اعضای شورا به درستی گویای این نگاه است. در این جریان ناخواسته و علی‌رغم اهداف این حرکت و دیدار، موجبات آزردگی خاطر یا خدشه‌دار شدن جایگاه ستودنی پاکبانان فراهم آمده است، صمیمانه از این عزیزان و خانواده‌های محترمشان عذرخواهی می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شورای اسلامی شهر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم

آموریم از تصمیم خود پشیمان است. 

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، از هواداران و بازیکنان این باشگاه به خاطر سفر خود به لندن برای مذاکره با وست هم یونایتد، عذرخواهی کرد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، آموریم با توجه به این‌که یورگن کلوپ در پایان فصل از سمت سرمربیگری لیورپول کنار خواهد رفت، به این باشگاه لینک شده بود، اما در ادامه مشخص شد که وست هم پیشتاز رقابت برای جذب سرمربی اسپورتینگ است. طبق گزارش‌ها، مذاکره این سرمربی ۳۹ ساله با وست هم باعث شد تا لیورپول به سراغ آرنه اسلوت از فاینورد برود و حالا آموریم اعتراف کرده است که دیدار با وست هم برای جانشینی احتمالی دیوید مویس در تابستان امسال، یک «اشتباه» بوده است.

آموریم به خبرنگاران گفت:

اولین نکته‌ای که باید بگویم این است که باشگاه از سفر من خبر داشت. این اولین نکته است، زیرا مهم است و زمینه داستان را تغییر می‌دهد. موضوع دومی که باید به آن پرداخت، «محرمانگی» این سفر است. این‌طور نیست که من «به طور مخفیانه» ماشینم را بیرون پارک کردم، «به طور مخفیانه» از کنار ۱۵ نفر رد شدم، با آن‌ها صحبت کردم، با آن‌ها عکس گرفتم و سوار هواپیما شدم. چنین چیزی بدون اطلاع باشگاه اتفاق نیفتاده است.

آموریم در ادامه تصریح کرد: 

و حالا مهم‌ترین نکته، این است که این کار به وضوح یک اشتباه بود. این سفر و زمانبندی آن کاملاً اشتباه بود. در آن زمان این‌طور فکر نمی‌کردم اما اشتباه بود، به خصوص وقتی خودم از بازیکنانم خیلی انتظار دارم، و همیشه اولین نفری هستم که می‌گویم مشکلات افراد نمی‌تواند تیم را تحت الشعاع قرار دهد، و من بازیکنان را برای انجام کارهای خیلی کمتر از این، از تیم کنار گذاشته‌ام. تقصیر من بود، باید این را بپذیرم و با آن کنار بیایم. در آن زمان فکر نمی‌کردم این‌قدر بد باشد، اما وقتی به عقب نگاه می‌کنم کاملاً واضح است. من این موضوع را به بازیکنان و کارکنان باشگاه توضیح داده‌ام، اما مهم‌ترین چیز در حال حاضر ادامه دادن است. من از این کنفرانس برای عذرخواهی از هواداران اسپورتینگ، کارکنان باشگاه و بالاتر از همه برای عذرخواهی علنی از بازیکنان به خاطر اشتباهی که مرتکب شدم استفاده می‌کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی