Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان در این آیین گفت: این پایگاه با مشارکت و همراهی چند دستگاه اجرایی از جمله سپاه، دانشگاه های بوعلی و علوم پزشکی و با محوریت بسیج دانشجویی به منظور پیشگیری از تجمع شهروندان در دیگر مراکز واکسیناسیون راه اندازی شده است.

«یعقوب محمدی» افزود: این مرکز در راستای مسوولیت اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا و با هدف سرعت بخشی به روند واکسیناسیون دانشجویان علیه ویروس کرونا و فراهم کردن زمینه بازگشایی هرچه زودتر سال تحصیلی جدید دانشگاه با حضور دانشجویان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز دراین آیین گفت: افتتاح این مراکز در بهترین نقطه شهر و در سالنی با ظرفیت بالا زمینه را برای تسریع روند واکسیناسیون دانشجویان در آستانه سال تحصیلی جدید فراهم می کند.

سردار «مهدی فرجی» افزود: با توجه به افزایش حجم محموله واکسن های تحویلی به استان همدان، زمینه مناسب برای سرعت بخشی به روند واکسیناسیون عمومی افراد در کوتاهترین زمان ممکن فراهم شده که تحقق این امر مستلزم همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی برای ایجاد مراکز واکسیناسیون و همچنین مشارکت مردم در اجرای مطلوب طرح است.

به گفته وی، آمار تزریق واکسن کرونا در استان همدان ۶ درصد بالاتر از میانگین کشوری است و همدان از این نظر رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه هدف اصلی ما پایان واکسیناسیون دانشجویان تا آبان امسال است، گفت: پایگاه واکسیناسیون دانشجویان در دانشگاه بوعلی همدان نیز برای تحقق این هدف مهم راه اندازی و فعال شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان نیز گفت: افزایش تعداد مراکز تجمعی واکسیناسیون با هماهنگی بین بخشی در دستور کار قرار گرفته که درهمین ارتباط امروز شاهد راه اندازی پایگاه واکسیناسیون دانشجویی در دانشگاه بوعلی سینا هستیم/.

دکتر «محمد خزایی» با اشاره به اینکه این پایگاه ظرفیت تزریق روزانه ۲ هزار دُز واکسن به دانشجویان را دارد، اظهار داشت: در حال حاضر روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در پایگاه های واکسیناسیون این استان تزریق می شود.

به گفته وی، هدفگذاری ما در استان همدان در راستای برنامه ریزی های ستاد ملی مقابله با کرونا، تزریق روزانه ۵۰ دُز واکسن در استان همدان است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان تصریح کرد: در همین ارتباط و برای دستیابی به این هدف، ۲ مرکز تجمیعی واکسیناسیون جدید در فرهنگسرای عین القضات و پایگاه هلال احمر شهرک شهید مدنی شهر همدان طی هفته آینده ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا، بیش از حدود ۷۰۰ هزار دُز واکسن کرونا تاکنون در استان همدان تزریق شده است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان دانشجو همدان واکسن کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان دانشجو همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان دانشجو همدان واکسن کرونا واکسیناسیون دانشجویان استان همدان دانشگاه بوعلی واکسن کرونا علوم پزشکی راه اندازی د ز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه

دادستان گناوه تسریع در راه‌اندازی مجدد پایگاه امداد دریایی را از نیازهای مهم شهرستان دانست و گفت: همراهی دستگاه‌ها با هلال احمر امری مهم در توسعه خدمات امدادی محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر گناوه، حسین مسلم‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان جمعیت هلال احمر استان بوشهر توجه به حقوق عامه را یکی از رسالت‌های مهم دستگاه قضا خواند و اظهار داشت: در تحقق مطالبات مردم در همه بخش‌ها دستگاه قضایی ورود می‌کند.

وی گناوه را شهرستان گردشگری در تمام فصول دانست و بیان کرد: یکی از مهمترین طرح‌های گردشگری گناوه سواحل این شهرستان است که ایجاد زیرساخت امدادی یک ضرورت است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گناوه با اشاره به حوادث یک سال گذشته ، راه‌اندازی مجدد پایگاه امداد دریایی این شهرستان را مهم خواند و افزود: همه دستگاه‌های شهرستان گناوه در این مسیر و اجرایی شدن این طرح باید با جمعیت هلال احمر همراهی کنند.

نقش حیاتی راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر هم از روند پیگیری راه‌اندازی مجدد پایگاه امداد دریایی و همچنین نقش حیاتی آن در کاهش حوادث دریایی و ساحلی نکاتی بیان کرد و گفت: جمعیت هلال احمر همواره در همه حوادث طبیعی و غیرطبیعی حسب وظایف و مأموریت‌های خود حضور داشته و امیدواریم در راه‌اندازی مجدد پایگاه دریایی شهرستان گناوه دستگاه‌های مرتبط این جمعیت را یاری کنند.

احسان ایزدپناه ضمن تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در ایام نوروز از همکاری دستگاه‌ها با این مجموعه قدردانی کرد و با بیان اینکه بیشترین آمار حوادث دریایی و ساحلی در نوروز امسال در گناوه رخ داده است تصریح کرد: راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی و ساحلی هلال احمر گناوه بسیار مهم است .

وی افزود: امیدواریم که دستگاه‌های همکار در راه‌اندازی هر چه سریع‌تر پایگاه امداد دریایی گناوه جمعیت هلال احمر را یاری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر بیان کرد: اقدامات ساخت و راه‌اندازی مجدد پایگاه امداد دریایی گناوه از سوی جمعیت هلال احمر استان صورت گرفته که برخی موارد نیازمند مساعدت دیگر دستگاه‌ها است.

پیگیر راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه در دستور کار قرار دارد

فرماندار گناوه هم خدمات امدادگران جمعیت هلال احمر استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و گفت: جمعیت هلال احمر طی سالیان گذشته همواره پیش‌قدم در عرصه خدمت‌رسانی بوده است.

محمدتقی صفری با تقدیر از عملکرد جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی یادآور شد: به عنوان خادم مردم در شهرستان گناوه پیگیر راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه خواهیم بود و تا تحقق این مطالبه مهم مردم در این مسیر جمعیت هلال احمر را یاری می‌کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچنین در جلسه با مسئولان شرکت اسکله سازی و سازه‌های دریایی در راستای ایجاد زیر ساخت‌های پایگاه امداد دریایی گناوه راهکارهای لازم برای این مهم بررسی کرد.

انتهالی پیام/190/.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه