Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@21:03:41 GMT

پشت پرده لباس های نامتعارف در کاشان فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۷۰۷۵

پشت پرده لباس های نامتعارف در کاشان فاش شد

 فرمانده نیروی انتظامی کاشان ضمن اشاره به دریافت اخطار ۳۲ واحد صنفی عرضه البسه نامتعارف در کاشان گفت: ۹ واحد عرضه البسه نامتعارف در کاشان پلمب شد.

سرهنگ حسین بساطی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه جوانان این مرز و بوم با استفاده از ابزارهای مختلف اظهار داشت: استفاده از پوشش ها و لباس های نامتعارف و مغایر با ارزش های ملی و اسلامی یکی از اقداماتی است که دشمن در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی ضمن تاکید بر نظارت اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی کاشان بر واحدهای صنفی افزود: در این زمینه بیش از 200 واحد صنفی در کاشان مورد بازدید قرار گرفتند و بیش از 32 مورد اخطار دریافت کرده، 98 واحد تذکر دریافت کرده و 9 واحد نیز پلمب شد.

 ۹واحد عرضه البسه نامتعارف در کاشان پلمب شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه واحدهای پلمب شده اقدام به عرضه لباس‌های نامتعارف نظیر مانتوهای نامناسب و غیره می‌کردند، ابراز داشت: واحدهای صنفی فروش البسه و پوشاک در رصد مأموران پلیس قرار دارند و در صورت ارتکاب هرگونه تخلفی در این واحدها با متصدیان آن‌ها برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کشف کالای قاچاق در این منطقه اشاره کرد و گفت: در راستای حمایت از تولید و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان کاشان خودروهای ورودی به شهرستان کاشان را مورد رصد و پایش قرار دادند.

بساطی با بیان اینکه در راستای رصد و پایش خودروها به یک خودرو کامیون و خودرو پژو 405 مشکوک شدند، تصریح کرد: این خودروها پس از بررسی دارای کالای قاچاق بودند که در بازرسی از خودرو 78 ثوب لباس، دو تن مواد اولیه لاستیک، 340 قلم انواع ابزارآلات دستگاه صنعتی سنگین همگی فاقد مدارک گمرکی کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده بیش از سه میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است، تاکید کرد: در این راستا نیز سه متهم دستگیر و پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کاشان نامتعارف لباس های نامتعارف اخبار حوادث بدحجابی کاشان لباس نامتعارف سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا بازار آزاد شاهرخ استخری فال علیرضا بیرانوند و همسرش علیرضا بیرانوند فوتبالیست علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین

سیامک پزشکی فر رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ارزش ریالی جرایم متخلفین معادل ۳۶ میلیارد ریال بوده که از این مبلغ ۱۲ میلیارد ریال وصول شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند و از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آنها اقدام شود.

پزشکی فر اضافه کرد: به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات، گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده و تاکنون از بین ۲ هزار و ۶۴۶ بازدید در سطح استان ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

وی، نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری، صادر نکردن فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان را عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک برشمرد.

رییس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: گشت‌های مشترک نظارتی با همراهی دستگاه‌های حاضر تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه دارد و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • پلمب ۱۲۴ واحد مشاور املاک در قزوین
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز