Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام چهارشنبه در نشست هماهنگی گرامیداشت اربعین حسینی در شیراز افزود: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت باید در این ایام و مناسبت‌های مذهبی نقش خود را به خوبی ایفا کند.
وی ادامه داد: شیراز از دیرباز نیز به بین‌الحرمین مشهور بوده و این نوع تعابیر در این شهر مذهبی قدمت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: فراهم نشدن شرایط برای برپایی زیارت اربعین حسینی در کربلای معلی در سال گذشته، این ایده را خلق کرد با برپایی این مراسم در شیراز نسبت به برجسته سازی بین‌الحرمین شیراز اقدام شود و دیدیم که مردم هم استقبال خوبی کردند و موکب‌ها و هیات نیز مستقر شدند.
آیت‌الله دژکام بیان کرد: امسال نیز این مراسم باید با شکوه بیشتری نسبت به سال قبل برگزار شود و قطعا باید از تمام سنت‌های حسنه‌ای که بنا گذاشته ‌شده یا می‌شود حمایت ویژه کرد.
امام جمعه شیراز، همچنین خواستار انعکاس برپایی مراسم اربعین حسینی در سومین حرم اهل بیت (ع) در سطح ملی شد.
وی درباره بزرگداشت حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) نیز گفت: گرچه این مناسبت همه ساله در دهه کرامت برگزار می‌شود اما جای خالی یک مراسم در روز شهادت احمد بن موسی(ع) نیز احساس می‌شود که باید دیده شود.

برچسب‌ها لطف الله دژکام شیراز اربعین آستان مقدس شاهچراغ فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لطف الله دژکام شیراز اربعین لطف الله دژکام شیراز اربعین آستان مقدس شاهچراغ فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم، امام جمعه جدید شهر میانرود شهرستان دزفول معرفی شد. 

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در این مراسم گفت: امام جمعه محور وحدت و تحول یک منطقه است.

وی افزود: وقتی مسئولان، مردم و امام جمعه در کنار یکدیگر باشند تلاش می‌کنند که مشکلات را کاهش بدهند.

در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید طاهر حمیدی، امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید احمد علوی اصل به عنوان امام جمعه جدید شهر میانرود معرفی شد. 

در حاشیه این مراسم، جمعی از مردم شهر میانرود با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و به بیان دغدغه‌ها و مطالبات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول