Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال بانوان پیش از اعزام به مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت بازیکنان خوب است و آخرین تمرین را هم به خوبی پشت سر گذاشتیم. تا به امروز ۱۰ اردوی موفق داشتیم، تمام بازیکنان از لحاظ بدنی و تاکتیکی به آمادگی خوبی رسیده اند و امیدوارم نمایش خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در خصوص حریفان ملی پوشان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: بنگلادش تیم سرعتی و اردن یک تیم قدرتی و خوب است، هر دو تیم را به خوبی آنالیز کردیم و فیلم بازی‌های هر ۲ تیم را چندین بار نگاه کردیم و نقاط ضعف بنگلادش و اردن را برسی کردیم و نکات لازم را برای مقابله ۲ تیم به بازیکنان گفته ایم.

ایراندوست با اشاره به نگاه برابری فدراسیون فوتبال به بانوان و آقایان عنوان کرد: شرایط تیم ملی فوتبال بانوان نسبت به گذشته تغییر بسیار زیادی داشته است، نگاه برابری فدراسیون فوتبال به بانوان و آقایان نسبت به برگزاری اردو‌ها قابل تحسین است، چرا که همه امکانات و شرایط را برای ما فراهم کردند تا بتوانیم حضوری قدرتمند داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پاسخ به این سوال که آیا به مرحله بعد صعود خواهیم کرد یا خیر، بیان کرد: تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان صعود به مرحله بعد این دوره از رقابت‌ها است. بازیکنان تمرینات بدنسازی سختی را برای موفقیت در این رقابت‌ها پشت سر گذاشتند که امیدواریم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و دست پر به ایران باز گردیم.

ایراندوست در خصوص فاصله فوتبال ایران و سایر کشور‌ها در آسیا گفت: هنوز فاصله زیادی با سطح اول فوتبال آسیا داریم. رسیدن به سطح اول فوتبال آسیا لازمه برنامه ریزی بلند مدت است. اگر برنامه ریزی دقیق و خوبی برای فوتبال بانوان داشته باشیم می‌توانیم به آن چیزی که سالیان سال به دنبال آن بودیم برسیم.

بیشتر بخوانید

موسوی: تیم ملی فوتبال بانوان هم دارای پرواز اختصاصی است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقدماتی فوتبال بانوان جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال مریم ایراندوست تیم ملی فوتبال بانوان ایران تیم ملی فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر حسن زاده در پایان دیدار با تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: ابتدا به تمام بازیکنان خسته نباشید می گویم، تایلند تیم باکیفیتی بود و حضور تماشاگران باعث شده بود تا بازی زیباتری را شاهد باشیم.

او ادامه داد: همه بازیکنان متحد شده بودیم تا جام را به ایران بیاوریم و این قهرمانی را به مردم کشورمان اهدا می‌کنیم و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم.

کد خبر 6091254

دیگر خبرها

  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها