Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید قبادی‌دانا از کمک ۲۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نفع جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت: ۵ میلیارد تومان از این اعتبار برای حدود ۵۰ هزار فرد دارای معلولیتی که در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولین و سالمندان سراسر کشور نگهداری می‌شوند، واریز شد.

به گزارش برنا؛ «وحید قبادی‌دانا»، رئیس سازمان بهزیستی کشور از کمک ۲۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نفع جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت: ۵ میلیارد تومان از این اعتبار برای حدود ۵۰ هزار فرد دارای معلولیتی که در مراکز نگهداری شبانه‌روزی معلولین و سالمندان سراسر کشور نگهداری می‌شوند، واریز شد بطوری که به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان برای تهیه اقلام پیگشیری از کرونا بر روی کارت بانکی مراکز شارژ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: همچنین ۲۰ میلیارد تومان برای ۵۰ هزار خانوار تحت پوششی که درخواست کمک کرده بودند، هزینه شد به عبارتی مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای هر خانوار بر روی کارت بانکی این افراد واریز شد.

او با بیان اینکه نیاز جامعه هدف بهزیستی بیش از این ارقام است، اذعان کرد: اکنون در شرایطی هستیم که حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار فرد دارای معلولیت و یک میلیون و ۸۰ هزار خانوار مددجو تحت پوشش دریافت مستمری ماهانه هستند.

به گفته قبادی‌دانا، با توجه به شرایط سخت اقتصادی در پاندمی ویروس کرونا کمک‌های دولتی و غیردولتی توسط سایر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها می‌تواند شرایط سختی که برای جامعه هدف وجود دارد را تا حدی بهبود بخشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط بهزیستی نیست بلکه همه مردم، بخش‌های دولتی و غیردولتی و سازمان‌های انقلابی هستند؛ هرچه ممکن است در سطح کشور خدمات مربوط به بهزیستی را باید گسترش داد و از نیروی مردم برای گسترش این خدمات حداکثر استفاده را کرد، یادآور شد: امیدواریم شاهد تداوم کمک‌های مجموعه‌هایی همچون بنیاد مستضعفین انقلاب اسلامی و سایر دستگاه‌ها باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی انقلاب اسلامی جامعه سالمندان پوشش ویروس معلولان انقلاب بهزیستی جامعه سالمندان میلیارد تومان جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس به نتیجه برسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، حمیدرضا خان‌محمدی، ظهر امروز _دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اظهار کرد: در مجموعه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تلاش شده است تا در راستای دستورات مقام معظم رهبری، رویکرد تازه‌ای در پیش گرفته شود و در حوزه تخصصی معاونت ما تقریباً ۶ هزار و ۹۰۰ فضا در کشور تحویل دانش‌آموزان داده شده است.

وی با بیان اینکه خیران به عنوان مهم‌ترین و موثرترین افراد در مدرسه‌سازی هستند، افزود: درخصوص مدارس تخریبی به عنوان یک مسئله اصلی در برنامه سند توسعه به آن توجه ویژه شد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: در استان بوشهر اگرچه بسیاری از سرانه‌های مدرسه‌سازی حل شده است، اما در بسیاری مناطق نیاز به بازسازی دارد.

خان محمدی اضافه کرد: یکی از مواردی که از اثرات مالیات ملموس است، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس است و تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین ما و استاندار تعیین شده است تا ۱۴۳ کلاس درس تا به نتیجه برسد.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا کاربری مدرسه را از اینکه تنها مدرسه باشد به محل تربیت و رشد تغییر دهیم، افزود: در سند هفتم توسعه بخش‌های اقتصادی ویژه برای مدارس برنامه‌ریزی شده تا خودگردان شوند، همه تلاش این دولت برای ارتقای کیفیت به خصوص در حوزه آموزش و پرورش است.

منبع: فارس

کد خبر 749134

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • ویپ های ۲ میلیون تومانی در کشور/ چرا سیگارهای الکترونیک در ایران ممنوع نمی شود؟!
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • سرمایه گذاری ۱۰۰هزار میلیارد تومانی برای ۳۵پروژه تجاری ومسکونی در کشور
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم