Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، مطمئناً گیمر‌های موبایل تا سال آینده از بازی بتلفیلد محروم خواهند بود. با این حال، این احتمال وجود دارد که بسیاری از طرفداران این بازی بتوانند پاییز امسال نسخه بتای بازی Battlefield Mobile را تجربه کنند.

شرکت EA اخیراً اعلام کرد که آزمایش بازی Battlefield Mobile را در اندونزی و فیلیپین آغاز کرده است و به زودی این آزمایش را در مناطق جدید عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی های جدید بازی بتلفیلد

با این حال، EA اعلام کرد که، صفحه‌ای را راه اندازی می‌کند که به گیمر‌ها اجازه می‌دهد تا برای بازی پیش ثبت نام کرده و برای آزمایش‌های جدید در آینده نام نویسی کنند. بازی Battlefield Mobile رایگان است و فقط در صورت تمایل به حمایت از توسعه دهندگان، شامل موارد اضافی می‌شود. همچنین، بازی دارای Battle Pass و قفل پذیری‌های منحصر به فرد در این نسخه خاص از Battlefield خواهد بود.

ذکر این نکته ضروری است که Battlefield Mobile فقط برای دستگاه‌های تلفن همراه در حال توسعه است، بنابراین از قابلیت cross-play برخوردار نخواهد بود. این بازی فقط در دستگاه‌های اندرویدی موجود خواهد بود.

برای کسانی که خوش شانس هستند تا در پاییز امسال وارد نسخه بتا شوند باید گفت که تمام پیشرفت‌ها در پایان دوره آزمایشی پاک می‌شوند. اطلاعات زیادی در مورد دستگاه‌های پشتیبانی شده فاش نشده است، اما گوشی‌های هوشمند باید از Android ۷.۰ و بالاتر استفاده کنند.

بیشتر بخوانید

زمان رسمی رونمایی از بازی جدید بتلفیلد مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی بتلفیلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران

رئیس پلیس آگاهی تهران: این سارقان در قالب ۲۱ باند زورگیری و سرقت در سراسر کشور فعالیت می‌کردند که در تهران به دام افتاده‌اند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات