Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ورود دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی باند گروگان گیران اتباع بیگانه در شهرستان خوى منهدم شد. خبرگزاری میزان - با ورود دستگاه قضایی استان آذربایجان غربی باند گروگان گیران اتباع بیگانه در شهرستان خوى منهدم شد.
پس از انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر بروز جرائمی از سوی باند‌های مختلف علیه اتباع بیگانه به مقصدکشورهمسایه در استان آذربایجان غربی، دادگستری استان به موضوع ورود کرد و با برگزاری جلسه شورای تامین تدابیری در این زمینه لحاظ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناصر عتباتی،رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در هفدهمین جلسه شورای معاونین به دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی شمال استان دستور داد که برخورد قاطع با این گونه از جرائم داشته باشند.
پس از دستورات اکید دستگاه قضایی این استان، روز گذشته با اقدام اطلاعاتی باندی شش نفره شهرستان خوی متلاشی شد.
همچنین ۳۰ نفر از اتباع گروگان گرفته شده آزاد شدند.
گفتنی است این باند با گروگان‎گیری و شکنجه از خانواده‎های آنان اخاذی می‎کرد.   بیشتر بخوانید: گروگان ۲۲ ساله هرمزگانی از چنگال آدم ربایان آزاد شد
انتهای پیام/ برچسب ها: انهدام باند اتباع خارجی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انهدام باند اتباع خارجی آذربایجان غربی آذربایجان غربی اتباع بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ باند سرقت معدن منهدم شد
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد