Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم محمودی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست تراکتور مقابل النصرعربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: به جوانان و بازیکنان تراکتور باید آفرین گفت. با غیرت، تعصب و جنگندگی مقابل تیم ثروتمند آسیا قرار گرفتند. چه بسا اگر تراکتور زودهنگام گل را دریافت نمی‌کرد، شرایط بهتر پیش می‌رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر کرونا، مصدومیت و محرومیت اجازه می‌داد بازیکنانی مانند پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده همراه تیم در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند قطعاً تیم نتایج بهتری کسب می‌کرد. بازیکنان جوان تیم با همین پتانسیلی که داشتند النصر را در نیمه دوم به دردسر انداختند.

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: به نظرم بعد از پایان لیگ بیستم نباید فیروز کریمی را تغییر می‌دادند. این سرمربی در ۶ مسابقه پایانی لیگ، ۴ برد کسب کرد و نتایجش خوب بود. اگر او در تیم می‌ماند و کار فنی و بدنی خودش را ادامه می‌داد قطعاً شب گذشته مقابل النصر شرایط بهتری داشتیم.

محمودی با پیش بینی شرایط تراکتور در لیگ بیست و یکم گفت: آنطور که زنوزی اعلام کرد به زودی پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز می‌شود. بعد از باز شدن پنجره باید ۷ یا ۸ بازیکن خوب جذب شود تا نقاط ضعف تیم رفع شود. جوانان تراکتور بازیکنان خوب و با استعدادی هستند؛ اما لیگ فرسایشی است و به صرف حضور آنان نمی‌توان توقع موفقیت تیم را داشت.

وی افزود: ۳ بازی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را مشاهده کردم همه آن‌ها از یک مشکل مشترک آسیب دیدند. به خاطر تقویم رقابت‌ها تیم‌های ایرانی عقب‌تر از بقیه هستند. حتی پرسپولیس که مقابل استقلال تاجیکستان برنده شد نتوانست کیفیت زیادی نشان بدهد. به نظرم گل مهدی ترابی شانسی وارد دروازه حریف شد. استقلال تاجیکستان از نظر بدنی و دوندگی آمادگی زیادی داشت و اگر بازی به ۱۲۰ دقیقه می‌کشید شاید پرسپولیس هم حذف می‌شد. اما لیگ‌های کشور‌های دیگر در هفته چهارم یا پنجم قرار دارد. اما تیم‌های کشور‌های دیگر بازی دوستانه، بازی رسمی و اردوی پیش فصل را گذرانده‌اند و با آمادگی بالایی وارد مسابقات می‌شوند. درباره این موضوع فدراسیون باید راهکار مناسبی را اتخاذ کند.

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور گفت: هر سه نماینده ایران که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند پرطرفدار هستند و تماشای بازی آن‌ها برای هوادارنشان از اهمیت زیادی برخوردار هست. متاسفانه نیمه اول بازی تراکتور با مشکل پخش روبه‌رو بود. من نیمه اول بازی را از طریق لایو اینستاگرامی و بدون کیفیت تماشا کردم. بسیاری از هواداران تراکتور از این بابت ناراحت هستند و حتی ۱۰۰ نفر برای من پیامک فرستادند در خصوص عدم پخش نیمه اول سوال پرسیدند. امیدوارم در این خصوص هم عدالت رعایت شود و هواداران تراکتور هم بتوانند بازی تیمشان را به طور کامل تماشا کنند. بیشتر بخوانید: باقری‌ها: پرسپولیس با تجربه‌اش برنده شد/ چرا نمایندگان ایران در آسیا باید به جنگ نابرابر بروند؟

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پورتو بعد از ورود به زمین در نیمه ‏دوم برای خیرونا به چهره محبوب رئالی‌ها تبدیل شد. دو گلی که او ‏وارد دروازه بارسا کرد می‌تواند باعث قهرمانی زودهنگام رئال شود. ‏

پورتو در دقیقه 65 به جای داوید لوپز وارد زمین شد. تا آن زمان بارسا ‌‏2-1 از خیرونا پیش افتاده بود ولی پورتو کمتر از یک دقیقه بعد از ‏ورود به زمین گل زد تا بازی 2-2 دنبال شود. او دو دقیقه بعد در ‏نقش پاسور ظاهر شد و میگل گوتیرز با پاس او بازی را 3-2 به سود ‏خیرونا کرد. ‏

درحالیکه بارسا هنوز برای بازگشت امید داشت در دقیقه 80 پورتو با ‏ضربه‌ای تماشایی به زیبایی دروازه بارسا را باز کرد تا امیدها نقش بر ‏آب شود. ‏

ویدئو: 331814

این تعویض طلایی ارسال ساویو را با شوتی سرضرب و تماشایی به ‏گوشه سمت چپ دروازه بارسا فرستاد تا نتیجه 4-2 شود. او با دو ‏گل و یک پاس گل ستاره اصلی خیرونا در بازی امروز است. اگر بازی با ‏پیروزی خیرونا به پایان برسد رئال مادرید قهرمان این فصل لالیگا ‏خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • گل تماشایی ذخیره طلایی خیرونا برای قهرمانی رئال
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)