Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:11:19 GMT

فرماندار: خیران سلامت دیلم نماد ایثارگری هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۷۶۲۶

فرماندار: خیران سلامت دیلم نماد ایثارگری هستند

به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز چهارشنبه در  نشست با متولیان بهداشت ودرمان این شهرستان از فداکاری و همت والای تمامی پزشکان، پرستاران و کادر بهداشتی و درمانی در مبازره  با بیماری کووید۱۹ تقدیر کرد و افزود: خیران این شهرستان در عرصه سلامت و بویژه در دوران کرونایی  سهم بسزایی داشتند و منشا کارهای بزرگی بوده‌اند که  حاضرم بر دست آنها بوسه بزنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: بهره‌مندی و بهبود وضعیت زیرساخت‌های موجود بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) دیلم از امکانات و تجهیزات در بخش‌های بستری، اتاق عمل، آی سی یو و سی سی یو، سی تی اسکن و آزمایشگاه مدیون و مرهون تعامل و
همبستگی دولت و خیران دلسوز این شهرستان است.

دشتی بیان کرد: تعامل دو جانبه بین مجموعه دولت و خیران در این شهرستان همیشه وجود داشته است و نباید با بعضی اظهار نظرها و سخنان نسنجیده باعث دلسردی آنها شویم که  در کمک به دیگر پروژه‌های خیرساز  و در حق مردم این دیار یک ظلم آشکار است.

وی با تاکید بر اینکه درحوزه‌های درمانی و سلامت مردم هیچگاه نگاه و هدف سیاسی نداشتیم افزود: در چند سال اخیر  بیشترین اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به حوزه بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است‌.

فرماندار دیلم گفت: از محل منابع اعتباری روستاهای فاقد دهیاری شهرستان ۱۰۰ میلیون تومان برای بیمارستان در پیک پنجم کرونا پرداخت شد.

دشتی بر تسریع در راه‌اندازی دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان دیلم تاکید کرد و افزود: مسئولان بیمارستان قول دادند این دستگاه را در هفته آینده راه‌اندازی کنند.

فرمانداردیلم بیان کرد: با روحیه، قدرت، توان و پشتکاری که هم اینک وجود دارد برای توسعه و خدمات رسانی به مردم در تمامی زمینه‌ها بویژه حوزه سلامت بیش از پیش گام برمی‌داریم.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بوشهر سهم_من_در_مهارکرونا گناوه کمک های مردمی بندردیلم بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه بوشهر گناوه کمک های مردمی بندردیلم بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان‌غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت، افزود: هم اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار شده و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: همچنین امسال احداث ۴ خانه بهداشت در روستا‌های تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیّران سلامت در این شهرستان ادامه داد: ۳۰ میلیارد از طرف خیّران سلامت برای تکمیل طرح بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه اندازی خدمات شیمی‌درمانی هلال‌احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و ۵ درصد هم از طرف هلال‌احمر تامین خواهد شد.

عباسی در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین‌اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولویت‌های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تکمیل این طرح‌ها سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است