Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:17:01 GMT

رفع مشکلات شرکت بیمه دی در دستور کار قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۷۷۰۴

رفع مشکلات شرکت بیمه دی در دستور کار قرار گیرد

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواستار در دستور قرار گرفتن رفع مشکلات بیمه دی، شرکت بیمه ای وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران شد.

به گزارش ایسنا، متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر قاضی زاده

معاون رییس جمهور و رییس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران

باسلام و احترام؛

همانگونه که مستحضرید در سال های اخیر، بیمه دی با مشکلات جدی مواجه شده؛ به گونه ای که از یک سو، نارضایتی مردم را به دنبال داشته است و از سوی دیگر، بیمارستان‌های متعدد به دلیل عدم تسویه حساب این شرکت بیمه‌ای، حاضر به همکاری و ارائه خدمات به دارندگان بیمه تکمیلی، نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مکاتبات جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا با دفتر اینجانب، این شرکت بیمه ای وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، نتوانسته جامعه تحت پوشش خود را راضی نگه دارد و با وجود مشکلات عدیده، برای چندمین سال متوالی، عهده دار بیمه تکمیلی جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا، شده است. بررسی ها حاکی از آن است که این شرکت بیمه ای با اکثر مراکز درمانی قرارداد ندارد و از پرداخت هزینه های داروهای جانبازان بویژه داروهای خارجی که مشابه داخلی ندارد و نیز خدمات دندانپزشکی، امتناع می ورزد. این سؤال از سوی جانبازان و ایثارگران مطرح است که چرا جامعه جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های شهدای تحت پوشش، همچنان باید فدای سوءمدیریت بیمه دی شوند؟

لذا با عنایت به مطالبه این عزیزان، مستدعی است دستور فرمایید در اسرع وقت، رسیدگی به این مهم و رفع مشکلات شرکت بیمه دی در دستور کار قرار گیرد تا بیمه دی یا شرکت بیمه ای دیگر، بتواند بیمه تکمیلی خدمات درمانی و دارویی جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا را به طور کامل، متعهد شود.

همانگونه که در پیوست موجود است، در سال گذشته این مطالب به رییس جمهور وقت منتقل شد و ایشان به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور رسیدگی صادر کردند. رییس وقت بنیاد شهید نیز طی مکاتبه ای از حل حداکثری مشکلات سخن گفتند. این درحالی است که همچنان جامعه تحت پوشش آن بنیاد از عملکرد نامطلوب بیمه دی گلایه دارند و متاسفانه همچنان مشکلات آنان که غالب آن در تامین دارو و عدم قرارداد با مراکز درمانی خلاصه می شود، ادامه دارد.

امید دارم با تدبیر و قاطعیت جنابعالی، ان شاء الله این مشکلات با قید فوریت پیگیری و مرتفع می گردد. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نمایم و مزید امتنان است دستور فرمایید اینجانب را از نتیجه اقدامات انجام شده، مطلع نمایند.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عباس مقتدایی بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران ایثارگران و خانواده شرکت بیمه ای بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز در نشست خبری به جزئیات شصت و دومین قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور اشاره کرد که ۱۷ اردیبهشت در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار خواهد شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز و دبیرکل جایزه البرز درباره جزئیات برگزاری آیین شصت و دومین سال جایزه البرز در بخش نخبگانی برگزار شد؛ او جایزه البرز را به عنوان قدیمی‌ترین جایزه در کشور دانست و گفت:  بیش از شصت سال پیش پایه گذاری شد. در این سالیان بیش از 6 هزار نخبگان ما در کشور را شناسایی کرده است. جایزه البرز تنها جایزه غیر دولتی است که از شرکت کنندگان هیچ هزینه‌ای برای حضور در این جایزه گرفته نمی‌شود.

او با اشاره به تاریخچه‌ای از این جایزه، تأکید کرد:‌ از سال 1342 شمسی تا به امروز بیش از 3 هزار دانشجو در این بنیاد از طریق وام مورد حمایت قرار گرفته و بیش از 4 هزار و 650 نفر جایزه البرز را دریافت کردند.  مراسم جایزه به صورت مشخص و سالانه در قالب یک مراسم برگزار می‌شود. 13 همایش ملی در تهران و 8 همایش استانی را برای مخترعان، دانشجویان، طلاب و دانش آموزان برگزار کرده‌ایم.

ارشدی خاطرنشان کرد: جایزه البرز در قالب برگزاری دو مراسم در طول سال و با فاصله 6 ماه در سال است. یک مراسم که مرسوم به نخبگانی است در اردیبهشت‌ماه و همایش دیگر با عنوان دانش آموزی در 6 ماه بعد برگزار خواهد شد. جایزه البرز در سال 1403 با هدف تکریم اهالی علم و تقدیر از فناوران، حوزویان و دانشگاهیان مراسم در تاریخ 17 اردیبهشت‌ سال جاری در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز گفت: در آذرماه سال گذشته فراخوان این جایزه به مراکز علمی و نخبگان اعلام شد، نهایتاً در پایان آذرماه مهلت ثبت‌نام به پایان رسید و در نتیجه در اسفندماه سال گذشته آیین داوری برندگان جایزه البرز برگزار شد و نفرات نهایی و ممتاز برای این جایزه انتخاب شدند. همه رشته‌های پزشکی و غیر پزشکی واجد شرایط حضور در قدیمی ترین جایزه علمی جایزه البرز بودند.

جایزه البرز محدود به مرزها نیست

وی به برگزاری این همایشِ بزرگ اشاره کرد و افزود: در روز دوشنبه 17 اردیبهشت سال 1403 ساعت 16 میزبان اهالی علم و اصحاب رسانه در مرکز همایش صداوسیما خواهیم بود. این مراسم با هدف تقدیر از 62 نفر از دانشجویان، فناوران و طلاب را خواهیم داشت. ریاست سازمان اوقاف، معاون علمی بنیاد دانشگاه، وزیر علوم، وزیر بهداشت و قائم مقام بنیاد نخبگان از دیگر عزیزانی هستند که در این مراسم حضور دارند. تعداد منتخبین هم 62 نفر به‌مناسبت شصت و دومین سالگرد جایزه البرز است و بنابراین است که این مراسم از شبکه خبر2 پخش زنده داشته باشد.

ارشدی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره رقم جایزه البرز، تأکید کرد: رقم جایزه نسبت به سال گذشته تقریبا پنجاه درصد رشد داشته است و جایزه البرز قریب به 9 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. امسال به یک دانشمند جوان با مبلغ سیصد میلیون تومان جایزه نقدی، تندیس و نشان اهدا خواهد شد.

حیدر ارشدی در خاتمه افزود: 2هزار و 348 نفر تعداد نفراتی بودند که در بازه زمانی یک ماهه ثبت‌نام کردند و از این بین 54 درصد این آمار مربوط به دانشجویان در رشته‌های غیرپزشکی، 15 درصد از این نفرات در بخش طلاب و علوم دینی، 11 درصد در بخش علوم پزشکی و 8 درصد به شرکت دانش بنیان و مخترعان اختصاص داشت. شرط ورود به این جایزه معدل بالا و شرط بعدی رزومه بالا در بخش‌های مختلف فرهنگی، فناوری، پزشکی و... بوده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳