Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@10:27:20 GMT

هدیه‌ خاص کریس رونالدو به یک زن/عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۷۷۳۷

هدیه‌ خاص کریس رونالدو به یک زن/عکس

تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته (سه‌شنبه) با وجود گلزنی کریستیانو رونالدو و در حالی که از دقیقه ۳۵ در پی اخراج آرون وان‌بیساکا ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک مغلوب میزبانش یانگ بویز سوئیس شد تا شروعی ناامیدکننده در رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

پیش از آغاز این بازی در حالی که بازیکنان منچستریونایتد در حال گرم کردن خود در زمین مسابقه بودند، کریستیانو رونالدو توپی را به سمت دروازه شوت زد که این توپ با گذر از روی دروازه به پشت سر یکی از نیروهای تأمین امنیت کنار زمین که زنی میانسال بود، برخورد و او را نقش بر زمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوق‌ستاره پرتغالی شیاطین سرخ هم بلافاصله به همراه پزشکان تیم منچستریونایتد بالای سر او حضور یافتند تا ضمن دلجویی از او وضعیتش را جویا شوند.

پس از این بازی هم رونالدی ۳۶ ساله نزد این زن رفت و ضمن عذرخواهی مجدد بابت اتفاق به وجود آمده، پیراهنش را به عنوان یادگار به او داد که این حرکت مهاجم منچستریونایتد باعث خوشحالی بی‌وصف این نیروی تأمین امنیت شد.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر

جورجینا رودریگز یک استوری از سورپرایز کریستیانو رونالدو منتشر و از فوق‌ستاره پرتغالی تشکر کرد.

رونالدو به مناسبت روز مادر این دسته‌گل را برای جورجینا خریده بود.

منبع: خبر آنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)