Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی جعفری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بیان کرد: همانند سال‌های گذشته فضا سازی محیط شهری در اربعین حسینی به ویژه در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) در دستور کار قرار گرفته است.

او با بیان اینکه در دهه اول محرم امسال نیز تفاوت محسوسی نسبت به سال‌های دیگر در حوزه فضاسازی و سیاه پوش کردن شهر اتفاق افتاد، افزود: دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری خواستار ورود شهرداری شیراز برای هماهنگی و جانمایی موکب‌ها در بین‌الحرمین شده است و همکاران ما نقشه هوایی این مهم را استخراج کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفری تصریح کرد: تلاش ما عدم ایجاد مزاحمت برای ساکنان منطقه بین‌الحرمین با جانمایی دقیق و راه‌اندازی موکب‌هاست.

معاونت فرهنگی شهرداری شیراز در راستای مدیریت مدیریت خدمات رسانی به موکب‌ها و جلوگیری از پراکندگی، درخواست کرد که موکب‌ها تا ٢٨ شهریور برنامه‌های خود را ارائه دهند.

جعفری همچنین خواستار تامین امنیت برای تبلیغات در شب شد و گفت: برای تامین روشنایی برج نور بین‌الحرمین نیز هماهنگی خواهد شد تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

او با بیان اینکه در خیابان ٩ دی و باغ جنت هم برنامه‌های مفصلی در اربعین حسینی تدارک دیده شده، جشنواره ملی راه دل، برپایی نمایشگاه آثار پیاده روی اربعین، کتابخانه حسینی با موضوع قیام عاشورا و هفته دفاع مقدس، پرده خوانی و روایتگری و تجلیل از خانواده شهدا را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز همچنین اعلام کرد که سه سینمای سیار با همکاری بسیج هنرمندان فارس در سطح شهر شیراز راه‌اندازی می‌شود.

جعفری، سوگواره شعر اربعین و برپایی غرفه کاتبان وحی را از دیگر برنامه‌هایی برشمرد که در ایام اربعین حسینی اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز جانمایی موکب ها بین الحرمین شیراز نقشه هوایی شهرداری شیراز بین الحرمین برنامه ها موکب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

نخسین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ۱۴۰۳ در دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد.

در این نشست به بررسی نیازها و چالش های احتمالی در ایام اربعین پرداخته شد.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری ۷ محل برای ایجاد سالنهای سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان ها و موسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

فعالیت ستاد اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی