Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شیراز اجرایی شود.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری ظهر امروز  در نشست هماهنگی گرامیداشت اربعین حسینی که در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد، اظهار داشت: فرصت‌شناسی و بهره‌برداری دقیق از آن از اصول مهم در اقدامات فرهنگی است و مراسم اربعین از جمله این فرصت‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشابه این حرکت عظیم را در دنیا نداریم و در واقع به مثابه یک معجزه الهی است که پس از ١٤سال ادامه دارد، گفت: این فرصت با خون اباعبدالله و اصحاب ایشان در اختیار ما قرار گرفته و باید از این فرصت در نهایت کمال استفاده شود.

حجت الاسلام کلانتری با بیان اینکه عهد کنیم که در مراسم اربعین امسال سنگ تمام گذاشته شود، افزود: بخشی از از خسارت‌های روحی و روانی دوران کرونا با مراسم فرهنگی اربعین حسینی جبران می‌شود و اگرچه مرکز ثقل مراسم اربعین در شیراز بین‌الحرمین است اما تلاش شود تا همه شهر پوشش داده شود.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) همچنین با بیان اینکه امروز هم رسانه ملی حرف اصلی را در تبلیغات کشور می‌زند، تاکید کرد: یک کار تبلیغاتی پوششی تمام عیار در اربعین امسال انجام شود.

حجت الاسلام کلانتری افزود: اینگونه تصور نشود که تبلیغات اثری ندارد که اگر نداشت دنیای جدید از آنها استفاده نمی‌کرد، لذا پیام بصری خود یک پیام خاص است.

وی گفت: دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری در این حوزه به جد ورود کنند، چراکه امروز بحث حرم به تنهابی نیست که موضوع قدمت شیراز در مباحث مذهبی است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی ع اربعین حسینی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز

سرهنگ حمید کریمی در گفت‌وگو با خبرگزار ما، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر مراسم پیاده‌روی خانوادگی در این کلانشهر محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های اطراف برگزاری این مراسم در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت‌ماه اعمال خواهد شد.

او افزود: مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله حائری شیرازی از زیر پل کمربندی جوادیه به سمت میدان ارم تا تونل اول مسدود خواهد شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: بر این اساس، از ساعت ۲۴ امشب محدودیت‌های ترافیکی اعمال و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نمایان شدن چهره واقعی غرب با بیداری دانشجویان در آمریکا
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • انتقاد امام جمعه یاسوج از شراب‌خواری پزشکان در شیراز
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد