Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، دریادار تنگسیری در این دیدار با تبریک انتصاب امیر سرتیپ آشتیانی به سمت وزیر دفاع تصریح کرد: امروز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از اقتدار و توانمندی و آمادگی های بسیار زیادی برخوردار بوده و این توانمندی ها مرهون هدایت ها و فرماندهی داهیانه و مدبرانه فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تعامل این نیرو با صنعت دفاعی را بسیار خوب و شایسته ارزیابی و تصریح کرد: در حوزه تامین تجهیزات و ادوات دریایی تعامل مطلوبی با سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع برقرار بوده و امیدواریم این تعامل و همکاری ها روز افزون گردد.

امیر سرتیپ دکتر آشتیانی نیز در این دیدار با تجلیل از آمادگی های رزمی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امنیت راهبردی خلیج فارس و دریای عمان و آبراهه های حساس جمهوری اسلامی را مرهون آمادگی های دفاعی نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران دانست و خاطر نشان ساخت: خداوند متعال را شاکریم که امروز تجارت در حوزه دریایی و فعالیت های اقتصادی و تجاری در بستر دریا از امنیت وصف ناپذیری برخوردار است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب صنعت وزارت دفاع خلیج فارس عمان جمهوری اسلامی سپاه پاسداران تجارت وزیر دفاع فرمانده نیروی دریایی سپاه نیروی دریایی سپاه سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح روز پنجشنبه و با هدف شرکت در اجلاسیه شهدای شهرستان باشت، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد.

سردار علی فدوی که با هدف شرکت در اجلاسیه شهدا به باشت سفر کرده، در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کرد.

کد خبر 6094877

دیگر خبرها

  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند