Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عباس نظریان روز چهارشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات اسکی کردستان اظهار داشت: در تصویر ذهنی مدیران کل کشور و حتی مدیران ورزشی آنگونه که باید به رشته‌های ورزشی زمستانه نگاه نمی‌شود، در صورتی که برای سایر رشته‌های ورزشی اینگونه نیست و از سال‌ها قبل برای مسابقات جهانی و المپیک آنها برنامه ریزی و ستاد تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: المپیک زمستانه در کشور ما مورد توجه قرار نگرفته است و در طول ۷۰ سال اخیر در هر دوره آن فقط ۲ تا سه نفر ورزشکار از کشورمان به این مسابقات اعزام می‌شود.

رییس فدراسیون اسکی ادامه داد: ۱۵ رشته ورزشی در المپیک زمستانه فعال است و بیش از ۲ هزار ورزشکار از سراسر جهان در این مسابقات شرکت کرده و ۳۱۰ مدال توزیع می‌شود در صورتی که سهم کشور ما بسیار ناچیز و در سه ورزشکار است.

وی اضافه کرد: در کشور ما فقط ۲ تا سه رشته ورزشی زمستانه از جمله ورزش اسکی فعال است که نیاز هست برای ۱۳ رشته دیگر هم برنامه ریزی شده و این رشته‌ها نیز فعال شوند.

نظریان با اشاره به اینکه فدراسیون اسکی در چهار زمینه آموزش، استعدادیابی، برگزاری مسابقات و اعزام ورزشکاران فعالیت می‌کند، افزود: اعتبارات این فدراسیون زیاد نیست و هیات‌های ورزشی استان‌ها باید خود برای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی و تامین مسایل مالی خود تلاش کنند.

وی ادامه داد: این فدراسیون حتی یک متر زمین اسکی متعلق به خود را ندارد و هر آنچه را که دارد اجاره‌ای بوده و با رایزنی با دستگاه‌ها و ادارات مختلف تامین کرده است که هیات‌های استانی نیز باید برای تامین نیازهای خود رایزنی‌های مختلف را انجام دهند.

رییس فدراسیون اسکی یادآور شد: کردستان دارای ورزشکاران توانمند و ظرفیت‎های بی نظیری در رشته‌های ورزشی از جمله ورزش‌های زمستانه و اسکی است که باید از آنها به خوبی بهره گرفت.

درصدد راه‌اندازی فاز نخست پیست اسکی بیجار هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: راه اندازی پیست اسکی بیجار نیازمند هزینه بسیار زیادی بوده که از عهده استان خارج است، اما درصدد هستیم که با همکاری ادارات مرتبط، فاز نخست آن را تا پایان امسال راه اندازی کنیم.

حامد جولایی افزود: علاوه بر بیجار، شهرهای قروه و سقز نیز مستعد راه اندازی پیست اسکی هستند که هیات اسکی استان باید برای راه اندازی آنها به دنبال جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی باشد.

وی گفت: کردستان دارای ورزشکاران توانمندی در رشته‌های ورزشی زمستانه است که امیدواریم بتوانیم به مسابقات مهم از جمله المپیک زمستانه و سایر مسابقات مهم این رشته، ورزشکار اعزام کنیم.

در این مجمع "اسمعیل پورجعفری" رییس سابق هیات اسکی کردستان به عنوان تنها کاندیدای ریاست این هیات با کسب اکثریت آراء مجمع، ۱۳ رای موافق از مجموع ۱۳ آرای ماخوذه در سمت خود ابقاء شد.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کردستان در رشته‌های مختلف ورزشی مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها کردستان اسکی وزارت ورزش و جوانان سنندج فدراسیون اسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان اسکی وزارت ورزش و جوانان کردستان اسکی وزارت ورزش و جوانان سنندج فدراسیون اسکی رشته های ورزشی فدراسیون اسکی راه اندازی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!