Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@06:56:35 GMT

۱۵ محکوم به قصاص استان اردبیل از مرگ رهایی یافتند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۸۳۳۲

۱۵ محکوم به قصاص استان اردبیل از مرگ رهایی یافتند

گروه استان‌ها - مسئول هسته جهادی بخشایش استان اردبیل گفت: با تلاش‌های هسته جهادی بخشایش و ستاد استانی، ۱۵ محکوم به قصاص استان اردبیل از مرگ رهایی یافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدنقی موسوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت:  با تلاش‌های  هسته جهادی بخشایش و ستاد استانی، 15 محکوم به قصاص استان اردبیل از مرگ رهایی یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اخذ رضایت 15 فقره پرونده قصاص در استان اردبیل انجام یافته و در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده است.

 مسئول هسته جهادی بخشایش استان اردبیل گفت: در پنج ماهه نخست امسال، تلا‌ش‌های وافری در راستای جلب رضایت و انصراف اولیای دم از اجرای حکم قصاص نفس انجام یافته و به همین منظور تلاش‌های انجام یافته در راستای اجرای این حکم قابل تحسین و حائز اهمیت است.

9 محکوم به قصاص در استان کردستان بخشیده‌ شدند‌‌تأکید‌ رئیس‌ قوه قضائیه برای تعیین تکلیف فوری محکومین قصاص/ تلاش برای ‌‌گسترش فرهنگ صلح و سازشرئیس پارلمان لبنان خواستار قصاص عاملان انفجار بیروت شد

موسوی تصریح کرد: انتظار ما از اصحاب قلم و رسانه تلاش‌های حائز اهمیت در راستای آزادی زندانیان و نیز ترویج فرهنگ عفو و بخشایش در جامعه است.

وی اظهار کرد: برای جلب رضایت خانواده‌های دم نیز از قابلیت ائمه جمعه و جماعات و میانجی‌گری‌ها استفاده می‌شود تا بتوانیم به این شکل نسبت به آزادی زندانیان و ترویج فرهنگ عفو و بخشایش در جامعه ورود جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/140

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هسته جهادی بخشایش محکوم به قصاص استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند

فهرست آثار شصت و چهارمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی با حضور ۲ انیمیشن کوتاه ایرانی اعلام شد.

به گزارش ایسنا، انیمیشن‌های «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی و «آبزی» به کارگردانی شیوا صادق اسدی به نمایندگی از ایران در بخش آثار کوتاه شصت و چهارمین جشنواره انیمیشن انسی در کشور فرانسه انتخاب شدند.

در بخش مسابقه انیمیشن‌های بلند جشنواره انسی ۲۰۲۴ نیز آثاری چون «در جنگل عجایب»، «جریان»، «روح کت آنزو»، «رنگ‌های درون»، «با ارزش‌ترین محموله»، «خاطرات یک خرچنگ»، «وحشی‌ها»، «قایقی در باغ»، «خیالی»، «طوفان» و «منظره» پذیرفته شده‌اند.

سال گذشته انیمیشن کوتاه «یونیفورم ما» ساخته یگانه مقدم در شصت و سومین دوره جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی فرانسه موفق به کسب جایزه بهترین انیمیشن کوتاه اول شد. 

جشنواره انیمیشن انسی سال ۲۰۲۴ از تاریخ ۹ تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۰ تا ۲۶ خرداد) در فرانسه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • نمایشگاهی از نیم قرن تلاش برای احیای جلفا
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران