Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام جهانی کار خود را با پیروزی شروع کرد و همه امیدوار هستند در ادامه رقابت‌ها نتایج خوبی گرفته شود و تیم ملی دوباره در جام جهانی افتخار آفرینی کند.

کامرانی‌فر، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: اول از همه باید پیروزی تیم ملی فوتسال مقابل صربستان در جام جهانی را تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای اولین بار است که در مسابقات جام جهانی در اولین مسابقه که اهمیت بسیار زیادی هم دارد، برنده می‌شویم. این برد قطعا باعث می‌شود تیم ملی کار خود را با آرامش و تمرکز بیشتری با توجه به شرایط برگزاری بازی‌ها ادامه بدهد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون با اشاره به بی توجهی نسبت به این تیم در گذشته گفت: تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۱۶ مقام سوم را به دست آورد. بعد از آن به عنوان قهرمانی آسیا هم رسید و سپس تمام برنامه‌های این تیم منحل شدند و هیچ توجهی به فوتسال وجود نداشت. این نکته به هیچ عنوان نباید فراموش شود که تیم ملی فوتسال رها شده بود. با روی کار آمدن مدیریت جدید در فدراسیون شرایط تغییر کرد.

حسن کامرانی‌فر اقدامات مدیریتی انجام شده برای تیم ملی فوتسال را هم تشریح و تایید کرد: عزیزی خادم در اولین قدم پاداش‌های عقب افتاده مربوط به افتخار آفرینی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۶ را پرداخت کرد. سپس حقوق معوقه کادر فنی به آن‌ها پرداخت شد و قرارداد جدید این عزیزان هم به امضا رسید. برنامه‌ریزی‌ سریع برای اعزام تیم ملی به تورنمنت تایلند و اعزام تیم به بلاروس برای برگزاری دو بازی دوستانه هم انجام شد. به هر حال برای این تیم کاری انجام نشده بود و فدراسیون جدید باید در همین شش ماه ابتدایی شروع کار با وجود تمام بحران‌هایی که وجود داشت، تدارک مناسبی برای اعزام تیم ملی به جام جهانی انجام می‌داد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در ادامه تاکید کرد: ریاست فدراسیون انصافا از هیچ تلاشی برای حمایت از تیم ملی فوتسال دریغ نکرد. اگر زمان بیشتری وجود داشت، حتما تدارک برگزاری مسابقات دوستانه بیشتری انجام می‌شد، اما با توجه به فاصله کوتاه تا جام جهانی تمام امور انجام شد و فدراسیون سعی کرد وظایف خود را برای تیم ملی به بهترین شکل ممکن انجام بدهد و جا دارد یک تشکر هم بابت زحمات رئیس فدراسیون داشته باشیم.

وی افزود: فدراسیون برای تیم‌های ملی فوتبال بانوان و آقایان پرواز اختصاصی تدارک دید. بلیت‌های تیم ملی فوتسال برای جام جهانی توسط فیفا تهیه شده بود و اگر این شرایط وجود نداشت، حتما تیم ملی فوتسال هم با پرواز اختصاصی به جام جهانی اعزام می‌شد. ریاست فدراسیون در این مدت شخصا پیگیری امور تیم ملی فوتسال را بر عهده گرفت و حالا هم قرار است با سفر به لیتوانی در کنار تیم ملی حضور داشته باشد. البته مقدمات پرداخت پاداش به ملی‌پوشان هم در این مدت توسط رئیس فدراسیون انجام شد و حالا خود او از نزدیک کنار ملی‌پوشان خواهد بود.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون در پایان تاکید کرد: بنده هم سعی کردم در کنار تلاش ویژه ریاست فدراسیون برای حمایت از تیم ملی فوتسال، امور مربوط به کار‌های اداری و مکاتبات داخلی و خارجی تیم ملی را با سرعت و حساسیت بیشتری انجام بدهم. چون عزیزی خادم تاکید داشت که هیچ کم و کاستی برای تیم ملی فوتسال در آستانه جام جهانی نباید وجود داشته باشد. حالا همه امیدواریم تیم ملی بتواند نتایج درخشانی کسب و مردم را خوشحال کند.

بیشتر بخوانید

ایراندوست: تلاشمان صعود به مرحله بعد است/ فاصله زیادی با سطح اول فوتبال آسیا داریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال جام جهانی برای تیم انجام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در پایان یک دیدار جذاب و دیدنی، در ضربات پنالتی از سد تیم ملی ازبکستان گذشته و راهی دیدار فینال جام ملت‌های آسیا شود. ملی پوشان باید در بازی نهایی با تایلند روبرو شوند.

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

او در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست، پاسخ داد: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است اما وقتی مربی هستید در قبال 85 میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور بادقت دید. ما همکاریم، اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همین‌طور است. اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

دیگر خبرها

  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • مهمترین لحظه در تاریخ ورزش کشور همسایه؛ افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • فراجا در اجرای طرح نور سست نشود و محکم ادامه بدهد