Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رادیو ورزش، فرهاد زحمتکش، رئیس کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال درباره زمان بندی لیگ برتر گفت: طی بررسی‌های انجام شده و به دلیل همزمانی مسابقات با شب شهادت، این برنامه را ۲۴ مهر اعلام کردیم. در آخرین جلسه‌ای که با برنامه ریزی مسابقات با باشگاه‌ها داریم این مورد را حتما اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره فیش‌های واریزی تیم‌ها برای حضور در رقابت‌ها افزود: حدودا بین ۸ تا ۹ تیم واریز کرده اند که ۲ الی ۳ تیم باقی مانده هم فکر می‌کنم تا پایان وقت اداری امروز حتما این کار را انجام می‌دهند. احتمالا امسال لیگ ۱۶ تیمه نخواهیم داشت و امیدواریم که با ۱۶ تیم لیگ را برگزار کنیم؛ اما ما با ۱۴ تیم هم کار خود را می‌توانیم آغاز کنیم. مطمئنم تیم‌هایی که اعلام آمادگی کرده اند تا پایان امروز این کار را انجام می‌دهند. با توجه به اتفاقی که برای تیم‌ها رخ داده است، اگر ۱۴ تیم باشیم مسابقات به صورت دوره‌ای انجام می‌شوند و تمام برنامه‌های نیم فصل هم طبق جدول انجام می‌شود.

زحمتکش درباره تاریخ قرعه کشی تیم‌ها خاطرنشان کرد: بین ۲۹ شهریور تا یک مهر این جلسه تشکیل خواهد شد و برنامه ریزی اصلی را به تیم‌ها اعلام می‌کنیم. شرایط بسکتبال با وجود شیوع کرونا بسیار سخت است، اما فدراسیون برنامه ریزی‌هایی برای کاهش احتمالی تیم‌ها و اضافه شدن یک سری تیم‌هایی که تمایل دارند به لیگ برتر اضافه شوند را داشته است. البته شرایط تیم‌ها برای حضور در لیگ هم باید مهیا باشد. مخصوصا برنامه ریزی‌های باشگاه‌ها برای تیم، کار‌های دسته جمعی، کادر اجرایی و مدیریتی از شرایط مهم برای حضور در این مسابقات است و باید این موارد با دقت نظر بیشتری انجام شوند. هنوز شرایط مد نظر ما برای برخی از تیم‌ها رخ نداده است؛ چرا که خیلی از تیم‌ها در سال‌های گذشته وسط مسابقات، لیگ را رها کرده و تعهدات خود را نسبت به فدراسیون انجام ندادند. اگر شرایط مطلوبی باشد قطعا کمیته فنی فدراسیون تصمیماتی را خواهد گرفت. آن چه که مسلم است نگاه ما با حضور ۱۶ تیم است. همه موارد آماده است تا مسابقات را در وقت و شرایط مناسب برگزار کنیم. حضور تیم شهرداری بندرعباس هم تا پایان امروز مشخص می‌شود و ما آرزو می‌کنیم که با شرایط خوب وارد مسابقات لیگ برتر شود.

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال با اشاره به روند سریع واکسیناسیون و کاهش آمار فوتی‌ها پیش بینی خود را نسبت به متمرکز برگزار شدن بازی‌ها این گونه مطرح کرد: با توجه به شیوع کرونا، مردم و جامعه ورزشی همچنان در خطر هستند. پیش بینی ما این است که همچنان بازی‌ها به صورت متمرکز در تهران برگزار شوند و در صورتی که ستاد کرونا اجازه داده و شرایط مطلوب ایجاد شود این اتفاق خواهد افتاد؛ اما تا امروز دستوری صادر نشده است. فدراسیون آمادگی هر گونه تصمیم گیری را دارد.

فرهاد زحمتکش از دومین دوره تربیت مدرس داوران بسکتبال گفت: یک دوره ۳ روزه را با حضور مدرسین دانشگاهی و در بخش فیزیولوژی و قوانین، برگزار خواهیم کرد. با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، از داوران بین المللی و فنی که در کشور حضور دارند در این دوره‌ها دعوت کردیم. ما امسال مروان اکو را به نمایندگی از فیبای آسیا داشتیم که در گرگان یک دوره آموزشی را توانستیم در این شرایط کرونایی با حضور او برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید

طباطبایی: امیدوارم هاشمی سکاندار خوبی برای تیم ملی بسکتبال باشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال اخبار ورزشی برنامه ریزی لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان

مسئول بسیج جامعه زنان گیلان گفت: دوره جامع کنشگر - کارشناس جمعیت با عنوان «خاکریز امنیت ۸» با حضور ۲۲۰ نفر از بانوان توانمنداستان گیلان برگزار شد.

طاهره عاشوریان با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت در گیلان به عنوان استانی که درگیر پیری جمعیت است، افزود: دوره جامعه کنشگر_ کارشناس جمعیت با حضور خواهران فعال حوزه تخصصی جمعیت و خانواده در استان برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان گفت: دراین دوره ابعاد علمی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، دینی، تربیتی، روانشناختی، اقتصادی، امنیتی، سیاسی و راهکار‌های حوزه جمعیت بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم در حوزه جمعیت، توجه جدی و برنامه ریزی دقیق و نهادینه کردن درجامعه است، افزود: مقوله جمعیت از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در جامعه است و کنشگران این حوزه باید برای تبیین مسئله جمعیت فعالانه ورود کرد و با آگاهی بخشی عمومی در این حوزه اهتمام جدی داشته باشند.

به گفته عاشوریان سازمان بسیج جامعه زنان گیلان دوره تربیت جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت با حضور اساتید شورای راهبردی حوزه علمیه قم و تهران برگزار شده است، افزود: این دوره با همکاری اداره کل خانواده و جمعیت استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب گیلان با حضور ۲۲۰ نفر از خواهران علاقه‌مند و توانمند برگزار شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها