Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:11:03 GMT

حذف ۱۶ نقطه حادثه خیز در استان اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۸۴۲۸

حذف ۱۶ نقطه حادثه خیز در استان اردبیل

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازید از محور‌های مواصلاتی گفت: این ۱۶ نقطه حادثه خیز در محور‌های اردبیل سرچم – اردبیل جاده قدیم مشگین شهر – گرمی اردبیل – بیله سوار مسیر بابک – اردبیل آستارا – مشگین شهر اهر و اردبیل پارس آباد حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی را از جمله اولویت‌های بسیار مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و افزود: با تلاش راهداران سخت کوش عملیات اصلاح و رفع ۱۱ نقطه حادثه خیز دیگر نیز درحال اجراست.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده عملیات اصلاح و رفع ۶ نقطه حادثه خیز سال آینده انجام می‌شود.

صبحی با بیان اینکه عملیات تجدید خط کشی هزار کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در ۵ ماه گذشته انجام شده گفت: در مدت یادشده هزارو ۲۰۰ مترمربع تابلو‌های اطلاعاتی تعمیر، اصلاح، تهیه و نصب، ۸ هزارو ۲۰۰ عدد تابلو‌های انتظامی در جاده‌ها مونتاژ و اصلاح هم چنین رنگ آمیزی ۱۱ هزار عدد پایه تابلو و علائم انجام شده است.

او اجرای بیش از ۱۲ هزار مترطول شیار لرزاننده طولی و عرضی، تسطیح ۴ هزارو ۸۰۰ کیلومتر حریم راه، نصب هزارو ۵۰۰ متر حفاظ در پرتگاهها، آبرو‌ها و رفوژ میانی، اجرای ۱۳ هزار کیلومتر رفع افتادگی شانه راه، ایجاد ۳ هزارو ۸۰۰ عدد دپوی خاکی در دماغه‌ها و نقاط پربرخورد، نگهداری ۵ هزارو ۳۰۰ کیلومتر سیستم روشنایی موجود در راه‌ها و تونل ها، تهیه و نصب حدود ۷ هزار بازتاب چشم گربه‌ای در محور‌های مواصلاتی استان را از دیگر اقدامات راهداران دیار سبلان درمدت یادشده عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی حمل و نقل جاده ای راهداری اردبیل محور های مواصلاتی نقطه حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در حالی که در دومین ماه از فصل بهار هستیم ارتفاع برف در این محور به حدود ۱۰ متر می‌رسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن با اشاره به اینکه جاده سه هزار تنکابن هرساله با بارش نخستین برف به مدت ۵ ماه بسته می‌شود گفت: بازگشایی این محور نسبت به سال گذشته ۱۰ روز زودتر با تلاش ۸ راهدار و ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین آغاز شد.

عادل منصورکیایی با اشاره به اینکه برف در مناطق سلج انبار و بشم سر به حدود ۱۰ متر می‌رسد افزود: با بازگشایی محور سه هزار تنکابن به الموت قزوین مدت زمان مسافت از ۱۰ ساعت به ۳ ساعت کاهش پیدا کرده است.

وی بازگشایی این محور را در توسعه اقتصادی و رونق گردشگری منطقه بسیار مهم دانست.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تنکابن گفت: نیرو‌های راهداری استان قزوین هم از روستای پیچ بن و کاروانسرا الموت قزوین شروع به بازگشایی محور کردند.

یادآور می‌شود طول این محور در محدوده تنکابن ۷۰ و استان قزوین ۹۰ کیلومتر است. ۱۲ کیلومتر از ۷۰ کیلومتر طول این محور در محدوده تنکابن برف گیر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان