Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون وزیر آموزش و پرورش از تأمین 2 میلیون تبلت و رایانه برای آموزش مجازی دانش آموزان مناطق محروم در سال تحصیلی جدید خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سیدجواد حسینی گفت: 300 هزار تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است و یک میلیون تبلت هم طبق تعهد استانداران خریداری و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 700 هزار دانش آموزی که به تلفن همراه دسترسی ندارند نیز با هماهنگی که با مدرسه‌ها شده از رایانه‌های مازاد مدارس برای آموزش مجازی استفاده خواهند کرد.
وی از اختصاص 500 میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات آموزشی در بودجه امسال خبر داد و درباره اتصال روستا‌ها به شبکه اطلاعات گفت: طبق توافقی که با وزارت ارتباطات داشته ایم شهر‌ها و روستا‌های زیر 20 هزار نفر جمعیت به اینترنت و شبکه اطلاعات، متصل خواهند شد که تاکنون 40 هزار روستا از اینترنت بهره‌مند شده‌اند.
وی افزود: پارسال 72 درصد از دانش‌آموزان آموزش‌ها را از شبکه شاد پیگیری کردند و امسال نیز این شبکه اصلی‌ترین رکن آموزش خواهد بود.
آقای حسینی با بیان این که شروع مهر امسال نیز با آموزش‌های مجازی خواهد بود گفت: به تدریج و بر اساس وضعیت هر مدرسه، آموزش‌های حضوری به‌ویژه در مدارس کم‌جمعیت و روستایی آغاز خواهد شد.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان این که همه دانش‌آموزان استثنایی وسایل ارتباطی هوشمند دارند، گفت: پارسال به بیش از 30 هزار دانش‌آموز با نیاز‌های ویژه که وسایل هوشمند ارتباطی نداشتند، تبلت اهدا شد.
آقای حسینی خاطر نشان کرد: در آموزش و پرورش استثنایی نیز رویکرد بازگشایی تدریجی مدارس با حفظ سلامت دانش‌آموزان است و در این میان اقناع‌سازی والدین و دانش‌آموزان در دستور کار قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی تصریح کرد: تاکنون 12 نوع مناسب‌سازی برای استفاده دانش‌آموزان استثنایی برای شاد انجام شده است و با رونمایی از نسخه جدید شاد مناسب‌سازی‌های بیشتری نیز به این شبکه افزوده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تبلت رایانه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، خانم رئیسی در مدرسه شبانه روزی دوپلان علاوه بر آموزگاری، معاون پرورشی دانش آموزان است و دوستدار محیط زیست به طوری که به دانش آموزان کشت انواع گیاه دارویی را اموزش داده است.
وی تنها به آموختن و تربیت دانش آموزان اکتفاء نکرده و به دنبال شناخت استعداد‌های بچه‌های این منطقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص