Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@14:22:45 GMT

راهنمای خدمات پس از فروش پکیج

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۸۶۴۸

راهنمای خدمات پس از فروش پکیج

درصورتی‌که پکیج شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی پکیج بوتان در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با تعمیرگاه مرکزی پکیج کرج از این خدمات بهره‌مند شوید.

به گزارش برنا، درصورتی‌که پکیج شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی پکیج بوتان در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با تعمیرگاه مرکزی پکیج کرج از این خدمات بهره‌مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش ایساتیس بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا دفتر مرکزی تعمیرات ایساتیس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین را ه را برای تعمیر یا سرویس پکیج خود به دست آورید ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکیج چیست؟

در سال‌های اخیر استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی پکیج، در بین سازندگان، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. مشکلی که در استفاده از این سیستم‌ها در آپارتمان‌ها دیده می‌شود استفاده از انواع نامناسب آنها در محیط‌‌های آپارتمانی است.در مجموع ۳ نوع سیستم پکیج با استانداردها و کاربردهای مختلف وجود دارد که متناسب با هر نوع و متراژ ساختمان‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.نوع نخست: شامل سیستم‌هایی است که بیشتر مانند آبگرمکن‌های دیواری و… با استانداردهای معمولی و برای ساخت و سازهای بالای ۱۰۰ مترمربع مناسب است. این پکیج‌ها اکسیژن مورد نیاز برای احتراق را از هوای داخلی فضای آپارتمان می‌گیرد و حتماً باید گاز مونوکسید کربن آن‌ها از طریق دودکش به بیرون منتقل شود. این پکیج‌ها که بیشترین استفاده را در ساخت و سازهای امروزی کشور دارد، به هیچ وجه برای آپارتمان‌های با متراژ کوچک توصیه نمی‌شود.

نوع دوم: پکیج‌هایی است که استاندارد بالاتری نسبت به نوع نخست دارد و تفاوت آن با نوع نخست در این است که دود ناشی از احتراق را به علت داشتن فن، با فشار بیشتری به دودکش و فضای خارجی آپارتمان منتقل می‌کند.اما در نوع سوم که متناسب با تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است، هوای مورد نیاز برای احتراق را از بیرون ساختمان می‌گیرد و دود ناشی از احتراق را هم به بیرون از فضای آپارتمان منتقل می‌کند. با این وجود مشکلی که در ارتباط با نصب این پکیج‌ها وجود دارد، این است که دودکش باید روی نمای ساختمان نصب شود که از نظر زیبایی نمای ساختمان را با مشکل مواجه می‌کند.

ترفند جدید سازنده‌ها برای کاهش هزینه ساخت

نکته حائز اهمیت این است که در برخی موارد پکیج‌هایی در ساختمان‌ها نصب می‌شود که با متراژ، تناسب ندارد. یکی از مهم‌ترین وظایف مهندسان ناظر این است که از نصب پکیج نامناسب در آپارتمان‌ها جلوگیری کنند. در حالی که بسیاری از سازندگان به علت حذف هزینه‌های ناشی از طراحی سیستم موتور خانه مرکزی به تعبیه مکانی برای پکیج در آپارتمان روی آورده‌اند. بیشتر این سازندگان هم از نصب پکیج خودداری می‌کنند و در بیشتر ساخت و سازها، تهیه و نصب این سیستم را به عهده خریدار می‌گذارند تا از این طریق متحمل هزینه‌های طراحی و اجرای سیستم موتورخانه مرکزی نشوند؛ لذا به سازندگان توصیه می‌شود که برای ساخت و سازهایی با بیش از ۱۰ واحد مسکونی حتماً از سیستم موتورخانه مرکزی استفاده کنند.

در مورد پکیج

(در صورت عدم استفاده از پکیج فن دار ) و شاید پکیج هم برای عده ای از مردم و مصرف کنندگان مانند سیستم حرارت مرکزی اطمینان بخش نباشد، ولی مزایای استفاده از پکیج که نمیتوان در شرایط فعلی آنهارا ندیده گرفت عبارتند از:

۱- استقلال واحدهای ساختمان از نظر بی نیازی به موتور خانه و استقلال در هزینه های سرویس و نگهداری آن.

۲- در صورت اجرای لوله کشی گاز مستقل و کنتور گاز جداگانه برای هریک از واحدهای ساختمان، استقلال یاد شده از نظر هزینه گاز مصرفی هم ایجاد میشود.

۳- راندمان احتراق پکیج های گرمایشی نسبت به سیستم حرارت مرکزی بین دو تا سه برابر بیشتر است و این بدان معناست که برای تولید مقدار ثابت انرژی گرمایشی، مقدار مصرف گاز در سیستم حرارت مرکزی دو تا سه برابر بیشتر از پکیج گازی می باشد.

۴- در صورت استفاده از پکیج گرمایشی نیازی به لوله کشی های قطور سیستم حرارت مرکزی شوفاژ از موتور خانه تا رادیاتور های شوفاژواحدها و پرت حرارتی لوله های مربوطه درطول مسیر نمی باشد.

نمایندگی ایران رادیاتور در کرج بهترین مرکز فروش محصولات ایران رادیاتور

با استفاده از پکیج دیواری یا پکیج زمینی دیگر نیازی به اشغال فضایی بنام موتور خانه در ساختمان نخواهد بود.

پکیج شوفاژ دیواری جایگزین مناسبی برای سیستم های مرکزی سنتی هستند که ضمن تامین گرمایش مطبوع و آب گرم واحدهای مسکونی، فاقد بسیاری از اشکالات و محدودیت های موتورخانه بوده و آسایش بیشتری را فراهم می کنند. با تولید پکیج شوفاژ دیواری در سال ۱۳۷۲، برای اولین بار امکان استقلال واحدهای آپارتمانی و کاهش مصرف گاز فراهم شد و با آگاه شدن تدریجی خانواده ها از مزایای متعدد این محصول، استقبال از آن افزایش یافت، به طوری که امروز بخش قابل توجهی از ساختمان ها برای تامین گرمایش و آب گرم به پکیج های شوفاژ دیواری تجهیز می شوند و تکنولوژی بکار گرفته شده در بخش اتوماسیون عملکرد دستگاههای فوق در سالیان اخیر باعث بهبود عملکرد و افزایش هر چه بیشتر راندمان آنها گردیده است.

* آب گرم فوری ………….. بدون انتظار برای گرم شدن آب

* آب گرم دائم …………… تمام نشدنی، به میزان مورد نیاز

* گرمایش مطبوع ……….. در هوای سرد زمستانی

* کم حجم ……………….. کوچک با بهترین استفاده از فضای خانه

نحوه ی عملکرد زمستانی

پکیج دیواری در فصل زمستان آب گرم مدار گرم کننده را تامین می کند.

وقتی شیر آب گرم مصرفی باز شود با عبور جریان آب از سنسور فشار میکروسوِئیچ این سنسورفعال شده با ارسال فرمان به شیر سه طرفه ی برقی از طریق برد کنترل الکترونیک مدار رادیاتور ها موقتا قطع شده آب مدار گرم کننده به مبدل حرارتی ثانویه پوسته – لوله هدایت می شود.

به این ترتیب آب گرم مصرفی به صورت فوری تامین می گردد.

بلافاصله پس از بسته شدن شیر آب گرم مصرفی شیر سه طرفه ی برقی به طور خودکار آب گرم مدار گرم کننده را به مدار رادیاتورهدایت می کند.

نحوه ی عملکرد تابستانی

در این حالت پکیج دیواری تنها در زمان نیاز به تامین آب گرم مصرفی به صورت خودکار روشن می شود.

هنگامی که مصرف کننده یکی از شیرهای آب گرم را باز میکند فرمان روشن شدن مشعل از طریق میکروسوئیچ سنسور فشار وبرد کنترل الکترونیک صادر شده آب گرم مصرفی با بهره گیری از مبدل حرارتی ثانویه پوسته و لوله به صورت فوری تامین می شود با بسته شدن اب گرم مصرفی بلافاصله دستگاه خاموش خواهد شد.

راهنمای خرید انواع پکیج  و تعمیرات پکیج

۱- فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج می باید حداقل ۱ و حد اکثر ۳٫۵ اتمسفر باشد.

۲- در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج گازی بصورت افقی( بیش از ۳۰ سانتی متر) باشد،استفاده از پکیج های فن دار الزامی است.

۳- در صورتیکه محل نصب پکیج گازی در بالکن یا فضای باز می باشد، باید از وزش مستقیم باد یا جریان تند هوا محفوظ شده باشد.

۴- برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را درعدد ۱۵۰ (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد ۱۰۰ (کیلو کالری) ضرب می کنیم.

۵- با توجه به هد پمپ سیر کولاتور در دستگاههای پکیج گرمایشی ، حداکثر طول لوله کشی افقی تا محل شوفاژ ها حدود ۳۵ متر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نمایندگی ایران رادیاتور تعمیرات پکیج سیستم حرارت مرکزی استفاده از پکیج آب گرم مصرفی موتور خانه مورد نیاز سیستم ها پکیج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد

مهلت انتخاب رشته و اصلاحات (سری سوم) دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ مجدد تمدید شد.

به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد:

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن‌ به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده‌ است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. 

لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • فتحیه کجاست؟ راهنمای سفر به فتحیه
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی