Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@03:22:36 GMT

چگونگی خرید دستگاه چاپ بنر و پارچه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۸۶۵۲

چگونگی خرید دستگاه چاپ بنر و پارچه

امروزه با پیشرفت علم چاپ بر روی پارچه نیز وارد مرحله جدیدی شده است. به صورتی که در گذشته این امر با دستگاه های قدیمی انجام پذیر بوده است ولی امروزه با توجه به دستگاه های جدید بسیار سریع تر شده است. با خرید دستگاه چاپ بنر مناسب میتوانید بهترین چاپ را با بهترین کیفیت داشته باشید.

به گزارش برنا، امروزه با پیشرفت علم چاپ بر روی پارچه نیز وارد مرحله جدیدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به صورتی که در گذشته این امر با دستگاه های قدیمی انجام پذیر بوده است ولی امروزه با توجه به دستگاه های جدید بسیار سریع تر شده است. با خرید دستگاه چاپ بنر مناسب میتوانید بهترین چاپ را با بهترین کیفیت داشته باشید.

دستگاه چاپ پارچه

چاپ طرح و نقش و نگار بر روی پارچه همواره یکی از خواسته های بشر بوده است در گذشته این کار توسط کارخانه های تولید پارچه صورت میگرفت و سلیقه مصرف کننده در تولید آن دخیل نبود، امروزه با به روی کار آمدن دستگاه های جدید امکان در نظر گرفته سلیقه مشتریان فراهم آمده است.

برای چاپ طرح بر روی پوشاک بیشتر از چاپ دیجیتالی استفاده می شود و برای چاپ بر روی دیگر پارچه ها بیشتر از چاپ حرارتی استفاده می شود و این نوع از دستگاه چاپ توانایی چاپ بر روی انواع پارچه های همچون کتان، جین، توری، پشم، نایلون، ابریشم و ... را دارد.

دستگاه چاپ بنر

از دستگاه چاپ بنر برای چاپ بنرها استفاده میشود. در دستگاه چاپ بنر از جوهر های با کیفیت استفاده میشود. این دستگاه میتواند از رنگ های متنوعی برای چاپ بنر استفاده کند. دستگاه چاپ بنر از دو بخش کلی مکانیکی و کامپیوتری تشکیل شده است. در بخش کامپیوتری، اپراتور از طریق نرم افزارهای طراحی، طرح مورد نظر را برای چاپ به کامپیوتر می دهد. سپس کامپیوتر طرح را آنالیز می کند و مشخص میکند برای هر بخش از چه رنگی باید استفاده شود و پس از آن در بخش مکانیکی جوهر به مخزن ورودی تزریق می شود. موتور دستگاه روشن می شود و فرآیند انتقال جوهر و ترکیب شدن آن شروع می شود. رول مخصوص به داخل دستگاه فرستاده می شود و طرح مورد نظر چاپ می شود.

دستگاه چاپ کلندر

دستگاه چاپ پارچه کلندر برای چاپ بر روی کاغذهای بزرگ و یا طاقه ها مورد استفاده قرار می گیرد و این کار به وسیله حرارت بالا اتنجام می شود. با حرکت غلطک بر روی سطح مورد نظر و با استفاده از حرارت طرح مورد نظر بر روی سطح انتقال میابد.

برای چاپ طرح مورد نظر ابتدا باید شما پلاتر اپسون داشته باشید تا بتوانید طرح مورد نظر خود را بر روی کاغذهای مخصوص و با رنگ سابلیمیشن پرینت بگیرید. پرینت طرح مورد نظر را روی میز دستگاه قرار داده و سپس پارچه را روی کاغذ میگذاریم و به درون دستگاه میفرستیم دستگاه با استفاده از فشار و گرما غلطک طرح مورد نظر را به خوبی به پارچه و یا سطح مورد نظر منتقل میکند.

دوتا از ویژگی هایی که دستگاه کلندر را از دیگر دستگاه های چاپ متمایز میکند این است که کاربری آسانی دارد و نیاز به دانش بالایی ندارد و چاپ دستگاه بسیار با کیفیت و یک دست می باشد این دو ویژگی دستگاه کلندر را از دیگر دستگاه ها متمایز میکند.

خرید دستگاه مورد نظر

ما برای رفاه حال سرمایه گزاران و عزیزانی که علاقه به تهیه این محصولات دارند. به غیر از خرید این دستگاه ها قابلیت خرید به صورت اقساطی و یا خرید دستگاه دست دوم که قیمت پایین تری را دارد فراهم کرده ایم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگاه چاپ بنر دستگاه چاپ پارچه دستگاه چاپ بنر طرح مورد نظر خرید دستگاه چاپ بر روی دستگاه ها برای چاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا ابوترابی گفت: واحد‌های صنفی نانوایی، کابینت سازی، فروش و تعمیر مبلمان و مشاور املاک با تشکیل پرونده به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی و اعمال قانون شدند.
 رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی افزود: حکم صادره این پرونده‌ها علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد‌های صنفی، به پرداخت جزای نقدی هم محکوم، که در هر پرونده جزای نقدی و مدت پلمب و نصب پارچه متفاوت بوده، که حکم‌های صادره اجرا و مختومه شده است.
ابوترابی گفت: این پرونده‌ها در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده که تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی بوده که برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی