Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر موضوع نوع تسلط حسابداران به سیستم‌های حسابداری و چگونگی خرید یک نرم افزار حسابداری مناسب برای شما هم جای سؤال دارد، با ما همراه باشید.

به گزارش برنا، اینکه یک حسابدار کار با نرم افزار حسابداری را بلد باشد، یک امر کاملاً بدیهی است. چراکه امروزه کلیه فعالیت‌های مربوط به حسابرسی امور کسب‌وکارها، به واسطه‌ی نرم افزارهای حسابداری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اگر یک حسابدار بر نرم افزارهای حسابداری مسلط نباشد،‌ نمی‌تواند مدیریت حساب‌ها را به درستی انجام دهد. در ادامه به دلایل دیگری مبنی بر اهمیت تسلط بر نرم افزارهای حسابداری توسط حسابداران اشاره خواهیم کرد. اما در کنار این امر، خرید نرم افزار حسابداری و مدیریت مالی مناسب نیز جای بحث دارد که آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

همچنین نرم افزار مناسب حسابداری را نیز به شما معرفی می‌کنیم تا از آن برای حسابرسی امور خود بهره بگیرید. پس اگر موضوع نوع تسلط حسابداران به سیستم‌های حسابداری و چگونگی خرید یک نرم افزار حسابداری مناسب برای شما هم جای سؤال دارد، با ما همراه باشید.

چرا حسابداران باید بر نرم افزارهای حسابداری تسلط داشته باشند؟

بدون نرم افزار حسابداری نمی‌توان تمام داده‌ها و اطلاعات مالی را به‌صورتی مرتب و جامع در کنار هم قرار داد. البته انجام محاسبات بر روی داده‌ها نیز به ‌صورت دستی بسیار زمانبر و دشوار است.

در حالی‌که به کمک نرم‌افزار به راحتی می‌توان هر نوع محاسبه پیچیده را روی داده‌های مالی یک کسب‌‌وکار انجام داد. اگر بخواهیم به صورت موردی به دلایل استفاده از نرم افزار حسابداری بپردزایم، این دلایل به قرار زیر خواهند بود:

افزایش سرعت در ثبت و محاسبه داده‌های مالی افزایش دقت و کاهش خطا در محاسبات مالی تسهیل دسترسی به اطلاعات مالی کسب‌وکارها ویرایش سریع و آسان اطلاعات حسابداری دستیابی به گزارشات دوره‌ای مالی پی بردن به مقدار دقیق سود، زیان، هزینه تولید و .... کاهش هزینه بهره‌گیری از امکانات برتر محیط نرم‌افزاری

بنا به دلایل فوق، می‌توانیم به اهمیت استفاده از نرم افزارهای حسابداری پی ببریم. بنابراین کسی که می‌خواهد در مقام یک حسابدار با کسب‌وکارها همکاری کند، باید به این نمونه از نرم‌افزارها تسلط داشته باشد. چراکه یک حسابدار مسئول ثبت، ارزیابی، نتیجه‌گیری، ‌گزارش‌گیری و کلیه امور مربوط به حسابرسی کسب‌وکارها است. حال اگر یک حسابدار بخواهد کلیه این امور را بدون استفاده از نرم‌افزار انجام دهد،‌ نه تنها موفق نمی‌شود، بلکه وقت، هزینه و انرژی خود را از دست می‌دهد. بنابراین یکی از اصلی‌ترین وظایف یک حسابدار، کار با نرم‌افزارهای حسابداری است.

آیا باید نرم افزار حسابداری خاصی را برای کسب‌وکار خود انتخاب کنیم؟

نرم افزارهای حسابداری بسیاری وجود دارند که کسب‌وکارها برای مدیریت حساب‌های خود می‌توانند روی آن‌ها حساب کنند. اما هر نرم افزار حسابداری نیز برای یک محیط کاری خاص، مناسب است. برای مثال، برخی از نرم‌افزارهای حسابداری، صرفاً برای شرکت‌های کوچک طراحی شده‌اند.

برخی دیگر نیز برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ و گسترده کاربرد دارند. بنابراین اگر شما صاحب یک کسب‌وکار هستید، باید به کمک حسابدار خود، نرم افزار مناسبی را برای مدیریت حساب‌های خود

انتخاب نمایید. شرکت «فراپیام» تولید کننده انواع نرم افزارهای مالی و حسابداری در سطح کشورمان است.

شما می‌توانید روی مجموعه نرم افزارهای حسابداری این شرکت برای کسب‌وکار خود حساب کنید. در واقع، فراپیام تولید کننده  انواع نرم افزارهای مالی و نرم افزار خدمات پس از فروش برای فعالیت‌های مختلف است. در ادامه به ویژگی‌های برتر نرم افزارهای حسابداری فراپیام خواهیم پرداخت.

ویژگی‌های برتر نرم افزار حسابداری فراپیام

فراپیام تولید کننده انواع نرم افزارهای مالی و همچنین نرم افزار خدمات پس از فروش است. بسیاری از کسب‌وکارها برای مدیریت فعالیت‌های مالی خود از این سیستم‌ها بهره می‌گیرند.

فراپیام توانسته است در ارائه خدمات به مشتریان خود به خوبی عمل کند. به طوری که هر روز بر رضایت کاربران نرم افزارهای فراپیام افزوده می‌شود. از جمله ویژگی‌های برتر سیستم‌های نرم افزاری فراپیام می‌توان موارد زیر را نام برد:

انعطاف پذیری و رابط کاربری آسان یکپارچگی اطلاعات و امکان صدور اسناد کلیه اطلاعات مالی افزایش سرعت در فرآیندهای فروش و پیگیری پرداختی‌ها امکان تدوین ساختار کدینگ به دلخواه (شخصی سازی گزینه‌ها) پیگیری خرید تا فروش به وسیله کد رهگیری و شماره سریال امکان جستجوی سریع و آسان بهره‌برداری صحیح از منابع

شما در نرم افزار حسابداری فراپیام می‌توانید سطوح دسترسی متفاوتی را برای کارکنان خود در نظر بگیرید. به طوری که هر کاربر بسته به اختیاری که در سازمان شما دارد، ‌به قسمت محدودی از نرم افزار حسابداری دسترسی داشته باشد.

همچنین امکان ایجاد اعلان برای پیگیری زمان سررسیدها و چک‌ها نیز از دیگر مزایای این سیستم نرم افزاری است. بنابراین اگر شما صاحب یک کسب‌کار کوچک، متوسط یا حتی یک سازمان بزرگ هستید، در هر صورت می‌توانید از نرم افزارهای حسابداری فراپیام استفاده نمایید.

آن‌گاه بسته به گستره کسب‌وکارتان، نسخه متناسبی از این نرم افزارها در اختیارتان قرار می‌گیرند. حتی اگر کسب‌وکار شما با رونق و رشد همراه باشد،‌ می‌توانید نرم افزار فراپیام را همگام با آن ارتقا دهید.

سایر خدمات گسترده شرکت فراپیام برای کسب‌وکارها

فراپیام تولید کننده انواع نرم افزارهای مالی و نرم افزار خدمات پس از فروش، یک شرکت اختصاصی برای مدیریت کسب‌وکار است که محصولات متنوعی را طراحی و عرضه کرده است. فراپیام در زمینه ارتقا کسب‌وکارها، ارائه راهکار، دیجیتال مارکتینگ و خدمات شبکه و سخت‌ افزار نیز فعالیت دارد.

به طوری که هر کسب و کار می‌تواند علی‌رغم فعالیت‌های حسابداری، برای دیگر امور مربوط به کسب‌وکار خود نیز روی خدمات گسترده فراپیام حساب نماید. اگر بخواهیم محصولات عمده و پرطرفدار فرایپام را نام ببریم، این محصولات شامل موارد زیر خواهند بود:

نرم افزار حسابداری یکپارچه مختص شرکت‌های بزرگ نرم افزار حسابداری نظام جامع مختص شرکت‌های کوچک و متوسط نرم افزار خدمات پس از فروش فروشگاه‌ساز اینترنتی نرم افزار فروشگاه اینترنتی نرم افزار پاساژ اینترنتی اتوماسیون اداری وب سرویس ارتباطی

با توجه به فعالیت‌ها، خدمات و محصولات گسترده شرکت فراپیام، با اطمینان می‌توان از این خدمات و محصولات بهره گرفت.

متخصصین و تیم هیئت مدیره این شرکت از افراد متخصصی تشکیل شده‌اند که می‌توانند شما را برای استفاده صحیح از محصولات و خدمات این شرکت راهنمایی نمایند. البته پیشنهاد ما به شما این است که قبل از خرید نرم افزار فراپیام یا دریافت خدمات از آن، حتماً از طریق لینک زیر، ویژگی هریک از محصولات فوق را مشاهده کنید. آن‌گاه با کارشناسان فراپیام ارتباط گرفته و از ایشان مشورت بگیرید.

منبع: https://www.farapayam.com

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نرم افزار حسابداری نرم افزار مدیریت مالی نرم افزار خدمات پس از فروش نرم افزار خدمات پس از فروش نرم افزارهای حسابداری نرم افزار حسابداری حسابداری فراپیام نرم افزار برای مدیریت تولید کننده کسب وکارها یک حسابدار فعالیت ها کسب وکار سیستم ها داده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏

به گزارش "ورزش سه"، شنبه بعد از ظهر ورزشگاه وستهم شاهد ‏اتفاقی عجیب بود: درگیری محمد صلاح با سرمربی‌اش یورگن کلوپ. ‏درحالی‌که به نظر می‌رسید دو طرف سعی در بی‌اهمیت دادن حادثه ‏داشته باشند صلاح بعد از بازی به خبرنگاران گفت: "اگر صحبت کنم ‏آتش به پا می‌شود". ‏

صلاح به خاطر درگیری لفظی با کلوپ با انتقادهای زیادی مواجه شد. ‏اکثر منتقدان می‌گفتند او درست زمانی که کلوپ در آستانه جدایی‌ ‏است جرئت پیدا کرده مقابل او قد علم کند و این جوانمردانه نیست. ‏

برخی از کارشناسان از جمله جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، ‏مدعی بود کلوپ از اینکه صلاح برای به میدان رفتن معطل کرده ‏عصبانی بوده و از او انتقاد کرده است. ‏

امروز اسپورت بایبل با استخدام یک لب‌خوان حرفه‌ای برای اولین بار ‏از صحبت‌هایی که بین صلاح و کلوپ رد و بدل شده بود رمزگشایی ‏کرد. ‏

از آنچه در تصاویر دیده می‌شود صلاح در اولین جمله خود به کلوپ ‏گفت: "کاری از دستم برنمی‌آید. هیچ کاری". ‏

متاسفانه واکنش کلوپ به این جمله صلاح را نمی‌بینیم، چرا که ‏دوربین لب‌های او را نشان نمی‌دهد. اما صلاح در واکنش به حرف‌های ‏کلوپ گفت: "حتما، حتما کارت قرمز می‌گیرم. بعد از هفت سال. بعد ‏از هفت سال خدمت. هفت سال". ‏

دیگر خبرها

  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • کرم معجزه
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟