Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال تراکتور شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر رفت و در نهایت با شکست یک بر صفر مقابل این تیم عربستانی از صعود به مرحله بعدی ناکام ماند.

با توجه به حواشی‌ و اتفاقاتی که برای تراکتوری‌ها پس از اتمام لیگ برتر پیش آمد، شاید باخت به تیم متمول سعودی قبل از شروع این مسابقه دور از ذهن نبود اما در شرایطی که این تیم پس از انتخاب فیروز کریمی به عنوان سرمربی فقط سه جلسه تمرین کرده و با ۱۶ بازیکن راهی قطر شده بود،  نمی‌توان عملکرد سرخ‌پوشان تبریزی را در بازی با یکی از چهار تیم برتر فصل قبل لیگ قهرمانان که البته با جذب بازیکنان چندین میلیون دلاری نسبت به قبل تقویت شده است، ناامیدکننده تعبیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات قابل توجه در روزهای اخیر کاهش حاشیه‌های تیم تراکتور با بازگشت مجدد کریمی است. این مربی باتجربه فصل گذشته در شش بازی تراکتور آماری را ثبت کرد که در جدول زیر می‌بینید. نتایج  تراکتور با سرمربیگری کریمی آمار کریمی با تراکتور در لیگ برتر تراکتور یک- ذوب آهن صفر  ۶ بازی استقلال دو- تراکتور یک ۴ برد  تراکتور یک – گل‌ گهر صفر ۲ باخت  آلومینیوم یک- تراکتور سه ۱۲ امتیاز پرسپولیس سه- تراکتور یک میانگین ۲ امتیاز در هر بازی تراکتور پنج- سایپا یک قرار گرفتن در رتبه چهارم جدول

مسئولان باشگاه تراکتور فقط دو روز پس از آخرین دیدار این تیم در بیستمین دوره لیگ برتر، با اقدامی عجیب و در شرایطی که کریمی به جز دو شکست برابر سرخابی‌های پایتخت با کسب نتایجی خوب توانست این تیم را بالاتر از مدعیانی مثل گل‌ گهر و فولاد در رده چهارم لیگ برتر قرار بدهد، تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفته و فراز کمالوند را به عنوان جانشین کریمی انتخاب کردند. در طول حدود ۴۰ روز فعالیت کمالوند در تراکتور هم اتفاقات و حواشی زیادی در این تیم رخ داد و بسیاری از نفرات تاثیرگذار تراکتور از تیم خود جدا شدند. 

فیروز کریمی به عنوان یک سرمربی باتجربه تخصص بالایی در کارهای روحی و روانی دارد و ظاهرا یکی از دلایل عملکرد به نسبت مطلوب جوان‌های تراکتور در بازی با تیم مدعی النصر این بوده که این مربی آنها را از لحاظ روحی برای این دیدار دشوار به آمادگی لازم رسانده است. در چنین شرایطی مسئولان باشگاه تراکتور باید پاسخگوی تصمیم عجیب خود برای قطع همکاری با این مربی در پایان فصل گذشته لیگ برتر باشند. 

شاید اگر کریمی در این مدت از تراکتور دور نمی‌شد، می‌توانست جلوی برخی از حواشی هفته‌های اخیر تیم تبریزی را بگیرد و البته شانس موفقیت شاگردانش را در بازی با سعودی‌ها به شکل قابل ملاحظه ای افزایش بدهد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور یک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟